שתף קטע נבחר

היום: ישיבת חירום בהנהלת אחי נצרת

למרות ההכחשות של ההנהלה על כוונה לפטר את המאמן שייע פייגנבוים, המאמן לוקח בחשבון את האפשרות כי ייאלץ לעזוב את תפקידו. שייע: "קיבלתי קבוצה בבית קברות והצלחתי בה מעל ומעבר". גילי לנדאו ורפעת טורק נכחו בהפסד של נצרת בשבת להפועל ת"א

התפתחויות מכריעות צפויות באחי נצרת בעקבות ההפסד בשבת להפועל תל אביב (2:0), שקירב את הקבוצה צעד נוסף לליגה הלאומית. ביום ראשון תקיים הנהלת הקבוצה ישיבת חירום, ובינתיים מכחישים בנצרת כי המאמן שייע פייגנבוים, יפוטר. בשבוע האחרון פורסם, כי פייגנבוים ימשיך בתפקידו גם אם הקבוצה תרד ליגה.

 

אקס מכבי נתניה, גילי לנדאו, ורפעת טורק, שהוזכרו כמועמדים לאמן את הקבוצה במקום פייגנבוים במקרה שהאחרון לא ימשיך, נכחו ביציע בזמן המשחק. למרות זאת, אמרו דובר הקבוצה עומר זועבי, המנכ"ל טהא איסמעיל, וגם האיש החזק בקבוצה, עלי סלאם, כי הפסקת עבודתו של פייגנבוים אינה עומדת על הפרק.

 

למרות ההכחשות של הנהלת נצרת, פייגנבוים עצמו כבר מתכונן להודעה על פיטוריו. פייגנבוים אמר ל-ynet: "ההנהלה יכולה להחליט מה שהיא רוצה, אני אקבל את מה שהם יחליטו כמו מקצוען. קיבלתי קבוצה בבית קברות והצלחתי בה מעל ומעבר. מאז שבאתי הסגל שלנו רק נחלש, כי אף שחקן לא רוצה לבוא ואלו שבאים רוצים רק לעזוב בכוח. אלון מזרחי ואורן ניסים לא רצו לשמוע על שום דבר אחר, ואולי זה מסמל את מה שקורה בקבוצה הזו. חוץ מזה שאבוק וילמוש ואלון קפלן עזבו, אדהם האדיה פצוע כבר חודש וקובי דנינו התמוטט נגד מכבי חיפה ולא משחק גם הוא".

 

פייגנבוים ממשיך: "על מה הם מדברים? יש לי חצי קבוצה. אין לנו חשמל בחדרי ההלבשה, אין מים חמים, כל הזמן אני מתמודד עם שביתות ומריבות בתוך ההנהלה, וממה שיש אני מפיק 200 אחוז. הם שכחו כנראה את התבוסות שהיו בתחילת העונה. ניצחנו את בית"ר במשחק סנסציוני, הניצחון הכי גדול במדינה עד היום. אני לא מתכוון ללכת, כי באתי לעבוד. לא באתי לצעצוע ולא באתי למשחקים. לדעתי, אני מפיק מהקבוצה מעל ומעבר, אבל כנראה שזה לא מספיק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום צפריר אביוב
משוכנע כי השיג את המקסימום. שייע
צילום צפריר אביוב
צילום: יוסי רוט
ואיזה מסכנים האוהדים
צילום: יוסי רוט
מומלצים