שתף קטע נבחר

סכנין קיבלה ארכה, אך לא נרשמה לאירופה

הפתעת העונה בליגת העל עשויה לסיים במקום ריאלי לאירופה אך לאבד את זכותה לשחק באחד המפעלים, בגלל חוסר תשומת לב. מאזן גנאיים: "יש לנו את האפשרות לשחק בעונה הבאה באירופה ואנחנו לא רוצים לפספס אותה". גם אחי נצרת לא נרשמה

לפני כשבועיים פורסם ב-ynet כי חמש קבוצות מליגת העל איחרו את המועד האחרון לרישום בהתאחדות להשתתפות במפעלים האירופיים בעונה הבאה. שלוש מהן - הפועל תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים - ניצלו את הארכה המיוחדת שקיבלו מאופ"א כדי להשלים את ההליך ולהירשם, אולם מתברר כי אחי נצרת ובני סכנין לא עשו זאת ובכך למעשה ביטלו את האפשרות שישתתפו במפעל של אופ"א בעונה הבאה.

 

עבור אחי נצרת, המדורגת במקום האחרון בליגת העל ונראית כמי שתשחק בשנה הבאה בליגה הלאומית, לא אמור האיחור הנוסף ברישום להיות משמעותי, אלא אם כן תפתיע הקבוצה ותזכה בגביע המדינה. מי שאמורה להיות מודאגת היא סכנין, ההפתעה הגדולה של ליגת העל, אשר על פי יכולתה במשחקים עד כה בהחלט יכולה לראות עצמה כמועמדת להשתלב באחד המקומות הראשונים המובילים לגביע אופ"א.

 

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאיים, הופתע לשמוע כי הארכה שניתנה לו חלפה ושקיימת אפשרות שקבוצתו לא תורשה להשתתף במפעל אירופי גם אם תסיים את העונה בצמרת. "מדובר בחוסר הבנה", הסביר. "נשלח מכתב דחוף להתאחדות ונבקש לאפשר לנו להירשם באיחור. יש לנו את האפשרות לשחק בעונה הבאה באירופה ואנחנו לא רוצים לפספס אותה".

 

כזכור, אופ"א פרסמה השנה לראשונה את הקריטריונים בהם חייבת כל קבוצה לעמוד על מנת לקחת חלק במפעל אירופי כלשהו בעונה הבאה. כל קבוצה חייבת הייתה להירשם בתאחדות בארצה כמי שעמדה בתנאים הללו עד ה-15 בינואר, אחרת לא תורשה לשחק בליגת האלופות, גביע אופ"א או האינטרטוטו.

 

בהתאחדות הדגישו כי מבחינתם ומבחינת פיפ"א תם המועד לרישום המועדונים מהליגות הבכירות והביעו חשש כי לא תינתן לסכנין הזדמנות נוספת.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רוני שיצר
גנאיים. הרככת לאירופה בורחת
צילום: רוני שיצר
צילום: יוסי רוט
הפועל ת"א. התעוררו בזמן
צילום: יוסי רוט
צילום: יוסי רוט
אוהדי נצרת. בין הלאומית לאירופה
צילום: יוסי רוט
מומלצים