שתף קטע נבחר

האסיר התחרט: השעון הגנוב של הרב עובדיה הוחזר

אסיר שהחזיק בשעון יקר ערך שנגנב מהרב לפני כשנתיים החזירו לבעליו דרך עורך דינו. לדברי עורך הדין, הרב זיהה את השעון ושמח לקבלו בחזרה

שמחה בש"ס: לפני כשנתיים פרצו אלמונים לביתו של הרב עובדיה יוסף וגנבו ממנו את רכבו ותכשיטים רבים, ביניהם שעון יקר ערך. אמש (יום ג') זכה הרב לקבל את השעון בחזרה לידיו.


את השעון, שעון "ברייטלינג" בשווי של כ-20 אלף שקלים, קיבל הרב מאחד ממאמיניו בארצות הברית. השעון הוחזר לבעליו בתיווכו של עורך הדין ניסן שריפי, תושב נתניה, הנחשב לאחד ממקורביו של הרב.
 

שריפי הגיע לכלא איילון לפגישה עם אסיר אשר נשפט על עבירות מס וביקש לערער על עונשו. במהלך הפגישה סיפר האסיר לשריפי על אחד מחבריו, העצור עקב עבירות רכב שונות ומחפש עורך דין שייצג אותו.

במהלך פגישה שנערכה בשבוע שעבר בין שריפי לעצור, ערבי ישראלי, נדהם לשמוע כי העצור מעוניין להחזיר לרב את השעון הגנוב. "הוא ידע שאני מקורב לרב וסיפר לי כי הוא מחזיק בשעון שנגנב ממנו. לאחר מכן הוא הציע להחזיר את השעון לבעליו", סיפר שריפי.

עוד אמר שריפי כי בתחילה לא האמין לדברי האסיר, אך אמש נדהם לגלות ששליח הביא למשרדו את השעון הגנוב.

כשהשעון בידו, הגיע שריפי לביתו של הרב, שזיהה את השעון במהרה. "הרב שמח מאוד שהשעון חזר אליו וביקש שיחזירו לו חפצים נוספים בעלי ערך סנטימנטלי שנגנבו באותה פריצה", סיפר שריפי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מיכאל קרמר
קיבל בחזרה את השעון הגנוב. הרב עובדיה יוסף
צילום: מיכאל קרמר
מומלצים