שתף קטע נבחר

קונדוליזה רייס: הפסיקו להשפיל את הפלסטינים

יועצת הנשיא בוש לביטחון לאומי: "יש לעשות יותר לשפר את חיי הפלסטינים". עוד אמרה: "הפלסטינים חייבים לאמץ את הדמוקרטיה. אופייה של המדינה הפלסטינית והנהגתה חשובים לפחות כמו גבולותיה"

היועצת לבטחון לאומי של נשיא ארה"ב, קונדוליזה רייס, קראה היום (ו') לישראל , "לעשות יותר לשפר את חיי הפלסטינים ולהסיר את ההשפלות היומיות שמקשיחות את הלבבות של הדורות הבאים".

 

"(ישראל) חייבת לסייע ביצירת התנאים לכינון המדינה הפלסטינית. אסור לה לעשות דברים שיכתיבו מראש את התוצאה של הסכם הקבע", אמרה רייס בנאום שנשאה בספריה על שם רונלד רייגן בקליפורניה.

 

עוד אמרה רייס: "האופי של המדינה הפלסטינית ואיכות ההנהגה שלה ומוסדותיה, חשובים לפחות כמו גבולותיה. המנהיגים הפלסטינים חייבים לאמץ את הדמוקרטיה. הם חייבים למנוע שחיתות והם חייבים להלחם בטרור".

 

רייס הדגישה שכל עוד לא יהיה חופש לשני העמים בסכסוך הישראלי-פלסטיני - לא יהיה שלום. "עקרון החירות חייב להיות מיושם גם בעימות בין הפלסטינים לישראלים. הנשיא בוש הוא הנשיא האמריקני הראשון שיצא בקריאה לכינון מדינה פלסטינית. הוא הראשון שהצהיר בפשטות שלא יהיה שלום לשום צד, עד שיהיה חופש לשני הצדדים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
"רק חופש יביא שלום". קונדוליזה רייס
צילום: איי פי
מומלצים