שתף קטע נבחר

מכללות: 1,000 נק' לתמיר, סואץ ניצחה את יוקון

במשחקו הביתי האחרון במדי מכללת קליפורניה, קלע תמיר 17 נקודות בניצחון 58:75 על אורגון סטייט, והפך לשחקן ה-33 בהיסטוריה של המכללה שעושה זאת. ליעד סואץ כיכבה בניצחון וילאנובה על קונטיקט 56:59

הפורוורד הישראלי עמית תמיר ערך הלילה (א') את הופעת הפרידה שלו מהקהל הביתי של מכללת קליפורניה. תמיר, המסיים את עונתו השלישית והאחרונה במכללה, קלע 17 נקודות בניצחון קליפורניה על אורגון סטייט 58:75, והגיע ל-1,009 נקודות מצטברות במדי המכללה. בכך הפך תמיר לשחקן ה-33 בהיסטוריה של קליפורניה שמצליח לחצות את קו ה-1,000 נקודות.

 

הכוכב הגדול של הניצחון היה הפורוורד הפרשמן, לאון פאו, ששיחק לצידו של תמיר קלע 23 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים. עד תום העונה הסדירה תשחק קליפורניה שני משחקי חוץ, מול וושינגטון ו-וושינגטון סטייט, ולאחר מכן תצא לטורניר ה'פאק-10' בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס. סיכוייה של קליפורניה להשתלב בטורניר ה-NCAA נראים נמוכים.

 

ליעד סואץ כיכבה בניצחון ווילאנובה על הקבוצה הטובה ביותר בליגת המכללות לנשים, קונטיקט, 56:59. סואץ הייתה חלשה במחצית הראשונה, אולם לא החטיאה במחצית השנייה (8 מ-8), כולל את הזריקה המכריעה 56 שניות לסיום, שהעניקה לווילאנובה את היתרון. את המשחק סיימה סואץ עם 23 נקודות ו-5 אסיסטים.

 

סנט לואיס, בה משחק איציק אוחנון, ניצחה 76:65 את טוליין. אוחנון קלע 13 נקודות והוריד 9 ריבאונדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עמית תמיר. פיאנלה ביתית
צילום: ראובן שוורץ
סואץ. ניצחון על יוקון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים