שתף קטע נבחר

מאזן גנאים: כבר ביקשתי מאיל לחמן שימשיך

בסכנין חוגגים את העליה לחצי הגמר ואת יציאה מהמשבר. יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים: "ראיתי שהשחקנים חוזרים לעצמם"

עד שלשום בערב נראה מצבה של בני סכנין בכי רע. לאחר שבסיבוב הראשון היא נחשבה להפתעת העונה וגם את הסיבוב השני סיימה במרחק סביר מהקו האדום, נקלעו שחקניו של איל לחמן למשבר. שבעה משחקים רצופים הם לא ניצחו בליגת העל ואימת הירידה (חמש נקודות בלבד ממכבי נתניה שמתחת לקו האדום) נראית שוב הולכת ומתקרבת.

 

פתאום, המאמן איל לחמן, שלפני מספר שבועות נראה כמניה בטוחה עבור הקבוצה לקראת העונה הבאה, כבר לא נראה בטוח כתמול שלשום. הרהורי התפטרות מצידו, העברות ביקורת מצד חברי הנהלה לגבי חילופים שביצע, הלחץ וחוסר היציבות במערכת, כל אלו גרמו למצב רוח ירוד במועדון.

 

אבל אחרי הניצחון בפנדלים על מכבי תל אביב והעליה לחצי גמר גביע המדינה חוזר שוב הביטחון למערכת, ושוב מדברים שם על המשך דרכו של לחמן. נכון שלא מקבלים נקודות ליגה עבור נצחונות בגביע, ונכון שסכנין טרם חזרה למסלול הנצחונות במפעל החשוב ביותר, אבל במועדון מאמינים שההישג יחזיר את הביטחון שכל כך חסר לשחקנים.

 

גם יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, אופטימי: "אני מקווה ומאמין שהניצחון הזה יוציא אותנו מהמשבר. אמרנו שאולי דרך הגביע נחזור לליגה. יצאה לנו הגרלה טובה, כי נגד מכבי תל אביב המוטיבציה נכנסת בשחקנים באופן אוטומטי. ראיתי את השחקנים חוזרים לעצמם. הם ניצחו קבוצה גדולה ואני מאמין שזה יעשה לנו רק טוב לליגה. צריך לקוות שיגיע עכשיו גם ניצחון על הפועל תל אביב ביום שני הקרוב".

 

על האפשרות של עליה לגמר ואפילו זכיה בגביע אמר גנאים: "כל ספורטאי חולם להגיע לרמת גן, אם זה לחצי הגמר ואם לגמר. אבל בינתים שכחנו מהגביע ונתרכז בליגה. אם נחשוב עכשיו על הגביע ונזניח את הליגה מצבנו יהיה לא טוב. לכן אחרי הניצחון ביקשתי מהשחקנים לשכוח מהגביע ולהתרכז רק בליגה".

 

גנאים התייחס לעתידו של המאמן איל לחמן בקבוצה: "איל לחמן מאמן טוב. לא שכחנו שהוא עבד בתנאים קשים, ללא אצטדיון, ללא מגרש אימונים, ללא כלום. הוא עבד עם התקציב הכי נמוך, אז לא שכחנו לו את ההישג הזה. נכון שהקבוצה עברה משבר, ואז קורה שאנשים בלחץ, אבל בסופו של דבר אמרנו שאיל ימשיך ואנחנו רוצים אותו עוד עונה עוד לפני הניצחון על מכבי תל אביב. היום רואים שצדקנו בדרכנו כאשר נתנו גיבוי לאיל לחמן. הוא ימשיך לקבל גיבוי השנה, ואני אשמח אם הוא ימשיך גם בעונה הקרובה".

 

גנאים גם גילה שהוא שוחח עם לחמן לגבי המשך דרכו, אם כי המאמן הוא זה שלא ממהר לחתום על חוזה חדש: "כבר ביקשתי מלחמן שייתן לי תשובה אם הוא ממשיך. כבר לפני שבוע אמרתי לו שאני מוכן שהוא יחתום לעונה הקרובה, אבל הוא אומר לי 'בא תן לי להתרכז על מנת שנישאר בליגה ואחרי זה נתחיל לחשוב על העונה הקרובה'. אני רואה בזה צעד טוב, כי אכפת לו מהקבוצה ומהמטרה ולכן כנראה שהוא צודק במה שהוא אומר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אייל לחמן. ימשיך
צילום: ראובן שוורץ
צילום: רוני שיצר
סכנין - מכבי ת"א. המוטיבציה חזרה
צילום: רוני שיצר
מומלצים