שתף קטע נבחר

בנאדו: "התנהגות אוהדי מכבי חיפה - בושה וחרפה"

קפטן מכבי חיפה התייחס לקריאות האוהדים "אליפות בלי מאמן", ב-1:1 מול אשדוד. יעקב שחר: "זו בושה, ככה לא משחקים כדורגל". רוני לוי: "הקהל מוסת על ידי התקשורת". יניב קטן: "זה היה משחק רע של מכבי חיפה". שי הולצמן: "אשדוד היתה ראויה לניצחון"

אם מישהו היה צריך הוכחה נוספת להדרדרות של הכדורגל הישראלי, הוא קיבל אותה בקריית אליעזר. האלופה שבדרך, מכבי חיפה, סיימה "רק" ב-1:1 מול מ.ס אשדוד שהיתה ראויה לניצחון, והשחקנים הירוקים קיבלו מקלחת של שריקות בוז מהקהל הירוק בקריית אליעזר.

 

מי שספג את מרבית האש הוא דווקא המאמן רוני לוי, ששמע את הקהל שר במחצית השנייה: "אליפות בלי מאמן". לאחר המשחק הוא הגיב לקריאות: "מה שהקהל עושה בחלקו נובע מהסתה של התקשורת. במחצית הראשונה היה לנו משחק סביר, אבל במחצית השנייה נחלשנו מאוד. יכול להיות שהשחקנים היו עייפים ממשחק הגביע ביום רביעי, שנמשך 120 דקות. המשחק הזה לא מלמד על העונה כולה, וברור שזו לא רמתנו הרגילה. יכול להיות שהיתה ירידת מתח בגלל שכמעט והבטחנו את האליפות. אני מאוד מקווה שנבטיח אותה בקרוב".


רוני לוי מכבי חיפה
קהל מוסת. רוני לוי (צילום: ראובן שוורץ)

 

בסיום המשחק נכנס נשיא המועדון, יעקב שחר, למתחם חדרי ההלבשה. הוא נראה כעוס מאוד ואמר לסובבים: "אני מתבייש, ככה לא משחקים כדורגל. השחקנים השקיעו, אבל ככה לא מניעים כדור".

 

הקפטן אריק בנאדו יצא למתקפה חזיתית על האוהדים: "מה שהקהל עושה זו בושה וחרפה. אני לא מבין את ההתנהגות הזאת. הקבוצה רצה לאליפות ואני לא מבין מה הקהל רוצה. נכון שהיה לנו משחק רע והצוות המקצועי צריך להסביר למה הוא היה כזה".

 
אוהדים מכבי חיפה
עצבנו את בנאדו. אוהדי חיפה (צילום: יוסי רוט)

 

יניב קטן: "זה היה משחק רע של מכבי חיפה, אני לא יודע למה זה קרה. זה לא צריך לקרות". אליניב ברדה: "משחק מאוד חלש שלנו, אבל אנחנו צריכים להסתכל קדימה, ולנסות לנצח את מכבי נתניה בשבוע הבא בקופסא". אבישי ז'אנו, שהורחק בכרטיס אדום לאחר שבעט באורן ניסים, טען כי ניסים לא התנהג כראוי.

 

לאחר המשחק, כשיצא עידן טל מחדר ההלבשה, הוא פלט מספר מילים לעבר אחד העיתונאים. אותו עיתונאי השיב לעברו של טל. רק הנוכחים במקום עצרו את השחקן ומנעו מגע פיזי בין השניים.  

 

מאמן מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי, אמר לאחר המשחק: "עד לדקה ה-30 לא היינו במשחק, אולם לאחר מכן שלטנו בו. היינו הרבה יותר טובים ממכבי חיפה. אני מאוכזב מאוד שיצאנו מפה רק עם נקודה אחת. לפני המשחק הייתי חותם על תיקו, אבל הגיע לנו לכבוש הרבה יותר משער אחד".

 

לאחר המשחק אמר חלוץ מ.ס אשדוד, שי הולצמן: "בחצי הראשון מכבי חיפה היו יותר טובים מאיתנו והיתרון הגיע להם, אבל במחצית השניה היינו יותר טובים, הגיע לנו השיוויון ואפילו הגיע לנו לנצח. בחודשיים האחרונים אנחנו משיגים הרבה נקודות, הגענו לחצי גמר הגביע ונקווה לגמור את העונה יפה. חשוב לשמור על יכולת טובה בכל מסגרת ושנגיע בכושר טוב לחצי הגמר".

 

דוד רביבו: "משחק טוב שלנו. זה המשך ליכולת הטובה שאנחנו מציגים במשחקים האחרונים ונקווה שתהיה לזה המשכיות. מכבי חיפה הקבוצה הכי טובה בארץ והיום הוכחנו שאנחנו לא פחות טובים מהם. נחכה עכשיו להגרלת חצי גמר הגביע ונקווה להציג את אותה יכולת גם במשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
התעצבן. אריק בנאדו
צילום: ראובן שוורץ
צילום: רויטרס
משחק רע. יניב קטן
צילום: רויטרס
צילום: ראובן שוורץ
ראויים לניצחון. שי הולצמן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים