שתף קטע נבחר

עו"ד של אלון מזרחי: נדרוש משחק ללא קהל לבית"ר

עו"ד בן ציון באעייר לא מקבל את ההתנצלות ששלחה בית"ר ירושלים בעקבות תקיפת האוהדים אותו ואת השחקן במוצאי שבת: "האירוע שירקו עלי בתחילת העונה היה 4 בסולם ריכטר; הפעם זה היה 9 באותו סולם". דובר בית"ר: זו הצעה פופוליסטית כדי לתפוס כותרות"

פרקליטו של אלון מזרחי, עורך הדין בן ציון באעייר, לא התרשם מההתנצלות שקיבל היום מהנהלת בית"ר ירושלים, בעקבות ההתקפה של אוהדי הקבוצה עליו ועל השחקן במוצאי שבת. עו"ד באעייר דורש להעניש את בית"ר, לאחר שלטענתו כ-300 מאוהדיה רגמו באבנים את המכונית בה נסע עם מזרחי ועם אשתו של השחקן, ורד, לאחר משחקה של בית"ר מול קבוצתו של מזרחי, הפועל באר שבע (0:1).

 

הנהלת בית"ר שיגרה מכתב התנצלות ופרחים אל מזרחי, אולם את עו"ד באעייר זה לא מספק. "נכון שהם שלחו התנצלות", אמר, "אבל הם לא מדברים על פיצוי ולא דיברו על נושא הנזק. במידה שהם לא ידברו על כך ולא ישלחו התנצלות לאלון, לאשתו ורד ואלי, נפנה להתאחדות לכדורגל ונדרוש שבית"ר תארח משחק ללא קהל".

 


אילון מזרחי באעייר
באעייר ומזרחי. העו"ד דורש עונש (צילום - יוסי רוט)

 

"צריך לזכור שמלבד הנזק שנאמד ב-8,000 ש"ח לרכב לפי דו"ח השמאי", הוסיף עו"ד באעייר, "אשתו של אלון עברה חוויה טראומטית וגם לי דבר כזה לא קרה מעולם. אם אדרג את זה לעומת ההמון שצעד אחריי בתקופה של בני יהודה, אז האירוע ההוא היה ארבע בסולם ריכטר והאירוע אמש תשע באותו סולם".

 

בהתאחדות התייחסו בביטול לדרישתו של באייר ואמרו שהוא יכול להגיש תלונה רק על מקרה שאירע לו וכי אינו יכול לדרוש דברים עבור מזרחי ואשתו. בנוסף אמרו בהתאחדות שאם מזרחי עצמו יהיה מעוניין בכך, הוא יוכל להגיש תלונה.

 

יועץ התקשורת של בית"ר ירושלים, ליאור מאי, הגיב לדברים: "שלחנו לאלון מזרחי זר פרחים עם מכתב בו כתבנו שאנחנו מצטערים על מה שקרה. אנחנו לא צריכים להתנצל, כי זה לא אנחנו, אבל הצטערנו לשמוע על המקרה. בקשר לדברים של עו"ד באעייר, זה לא רציני וחבל סתם להציע הצעות פופוליסטיות בשביל לתפוס כותרות. אני לא חושב שהוא בעצמו מאמין בהצעה הזו. הם הגישו תלונה במשטרה, אז קודם נראה שהמשטרה תתפוס את האחראים".

 

מנכ"ל איגוד הפועל, שי שני, פרסם גינוי לאירוע החמור: "מדובר בפגיעה מצד אוהדים חמומי מוח באחד הכדורגלנים הבכירים בארץ. זוהי עוד דוגמה לאלימות הקשה השוררת מדי שבוע בכל מגרשי הכדורגל. למרבה הצער, קבוצה קטנה של אנשים מפריעה לקבוצות ולשאר האוהדים להינות מכדורגל טוב ומאווירה ספורטיבית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
מזרחי. צריך להגיש תלונה בעצמו
צילום: ישראל יוסף
מומלצים