שתף קטע נבחר

היקף הפעילות של קבוצת שילב: 330 מיליון שקל בשנה

איציק אורן, בעל הרשת, חשף לראשונה את מחזור הפעילות ואמר כי החברה תשקיע 750 אלף שקל בפעילות שיווקית לרגל חגיגות ה-30

לקראת חגיגות ה-30 משקיעה רשת שילב 750 אלף שקל בהחלפת הלוגו והסלוגן, השקת קמפיין פרסומי חדש ופעילות שיווקית ומבצעים. איציק אורן, בעלים ויו"ר שילב, מסר, כי היקף הפעילות של קבוצת שילב נאמד בכ-330 מיליון שקל, מתוכו 160 מיליון שקל בשילב שבבעלותה 34 חנויות, 120 מיליון שקל בחברת הצעצועים "טייני לאב" ו-50 מיליון שקל בחברת שסק שעוסקת בייבוא ולוגיסטיקה.  

 

לדברי אורן, שילב מחזיקה ב-30% משוק מוצרי התינוקות לבני שנה שמוערך ב-450 מיליון שקל. הוא מסר, כי בכוונת החברה להגדיל פעילות בארה"ב. כיום מוכרת חברת שילב Babies & kids בחנויות בלומינגדיילס בארה"ב באמצעות שילב USA שאחראית להפצה. יעד המכירות של החברה בשוק האמריקאי עומד על 50 מיליון דולר ב-10 שנים הקרובות. אורן אמר, כי בשנה שעברה עמדה החברה לפתוח רשת קמעונאית בפלורידה אך החליטה לדחות את ביצוע המהלך וקודם לכן ללמוד את השוק האמריקאי. להערכתו תוך מספר שנים תפתח שילב רשת בגדי תינוקות בארה"ב.

 

לדברי אורן, מספר חברות בינלאומיות פנו אליו והתעניינו בקניית החברה, אך בשלב זה אין בכוונתו למכור אותה. "אנחנו לא מעוניינים למכור את החברה למרות שמבחינה כלכלית זה מה שנכון לעשות. אבל לא מדובר פה בשיקול כלכלי אלא בכך שקשה לנו להיפרד מהחברה ברמה האישית".       

 

מכירות חנויות שילב עלו בשנה האחרונה ב-10% ובשנת 2004 צפויה הרשת לפתוח 5 חנויות נוספות בהשקעה של מיליון דולר ולהעמיק את החדירה לחנויות הקונספט בבתי יולדות.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים