שתף קטע נבחר

חיפה לקראת אליפות. קטן: "המגרש יהיה מלא"

בקבוצה מאמינים שלמרות מחאות הקהל לאורך העונה, יהיו היציעים בקריית אליעזר מלאים במשחק מול נצרת, בסיומו צפויה הקבוצה לחגוג אליפות. שייע: "נקווה לעשות סנסציה"

בעונות רגילות הייתה מירב תשומת הלב מופנית אל הקבוצה שעתידה לזכות או-טו-טו באליפות, אבל כשמדינה שלמה עסוקה בפיינל פור בכדורסל, וכשהאליפות הובטחה למעשה כבר לפני מספר שבועות, ממתינים בחיפה בשקט לחותמת הרשמית שתגיע כנראה הערב, לאחר משחק הבית מול אחי נצרת (18:50, שידור חי בערוץ 2).

 

בחיפה יודעים כי בעקבות נצחונה של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים, רק ניצחון יבטיח רשמית את האליפות כבר במחזור ה-30. יניב קטן, שכבר חגג עם חיפה שתי אליפויות, אמר: "ברור שיש התרגשות. מדובר במשחק על אליפות. אם ננצח נגמור את הסיפור, אבל זה לא יהיה משחק קל בכלל. נצרת לא 'תפתח רגליים'. כל יריבה בליגה היא טובה וקשה, וגם נצרת יבואו כדי לתת פייט ולא כדי להסתכל על המשחק מהצד. ניתן הכל ואני מקווה שנעשה את העבודה כמו שצריך. הרבה תלוי בנו".

 
מכבי חיפה
חיפה חוגגת. התואר מעבר לפינה (ראובן שוורץ)

 

לגבי הקהל, שלאחרונה הביע חוסר אמון במועדון ולא מילא את היציעים במשחקי הקבוצה, אמר קטן: "אני מאמין שהמגרש יהיה מלא הפעם, וכל הקהל יהיה איתנו וירצה שננצח וניקח את האליפות. הגיע הזמן שנעשה את זה. לגבי החגיגות, את זה נשאיר לאחרי המשחק. קודם שננצח".

 

אוהדי מכבי חיפה לא יורשו לרדת לכר הדשא בתום המשחק, גם אם חיפה תוכתר בו לאלופה, כך החליטו בשבוע האחרון ראשי הקבוצה ונציגי המשטרה. האקט של הירידה לכר הדשא ימתין עד למשחק הביתי של חיפה מול מכבי תל אביב במחזור האחרון.

 
מכבי חיפה אוהדי מכבי חיפה
הירוקים מוחים. באליפות כולם יחייכו (יוסי רוט)

 

הקשר פאולו אלבס, שנפצע באימון ביום שישי, עדיין אינו כשיר לחלוטין. אלבס נחבל בברכו וערך השבת אימון אישי. פיזיותרפיסט הקבוצה, פיני שרון, אשר העביר לאלבס את האימון, אמר כי יתכן שהקשר ייכלל בסגל. מי שייעדר מן המשחק בוודאות הוא הקשר עידן טל בגלל כרטיסים צהובים.

 

הבלם הצעיר, דקל קינן, אמור לתפוס בהרכב את מקומו של אלון חרזי. עדיין לא ברור אם חרזי יפתח בעמדת המגן הימני, או שבעמדה זו ימשיך איתן עזריה. בקישור האחורי צפויים למלא את מקומם של טל ואלבס וואליד באדיר ואסי אברהמי. שי בירוק עשוי לפתוח בקישור במקומו של החלוץ אליניב ברדה, בהתאם לכשירותו של הראשון.

 

בימים הקרובים צפוי המאמן רוני לוי לפרסם הודעה לגבי הרכב הצוות המקצועי שימשיך איתו בעונה הבאה. ייתכן שבמועדון יודיעו גם על זהות השחקנים שממשיכים, ועל אלה שישוחררו, זאת במידה שחיפה אכן תבטיח את זכייתה באליפות כבר במשחק הקרוב.

 

הרכב משוער: ניר דווידוביץ', איתן עזריה (אלון חרזי), דקל קינן, אריק בנאדו, אדורם קייסי, וואליד באדיר, אסי אברהמי, שי בירוק (אליניב ברדה), ג'ובאני רוסו, מיכאל זנדברג ויניב קטן.

 

שייע: "אנחנו מסוגלים לכל דבר ביום טוב"

 

"ברור שחיפה פייבוריטית, אבל נקווה להתעלות ולעשות סנסציה", אמר מאמן אחי נצרת, שייע פייגנבוים, לקראת המשחק בקריית אליעזר.

 

למרות פערי האיכות הברורים בין שתי הקבוצות משתדל המאמן כהרגלו לשמור על אופטימיות: "זה לא קשור בכלל מי מקום ראשון ומי מקום אחרון. זו ליגה ישראלית שהכל יכול לקרות בה, וכבר הוכחנו את זה כשניצחנו בחוץ את הפועל באר שבע וסיימנו בתיקו עם מכבי תל אביב כאשר הן היו במקום השני. בתיקו נגד מכבי עזרנו למעשה לחיפה להיות אלופים, כי מכבי איבדה אז את התקווה שלה, ואנחנו הראינו שאנחנו מסוגלים לכל דבר ביום טוב".

 

נצרת צפויה לעלות בהרכבה הרגיל. הקשרים דאנדי אוקונגו וגוסטבו בוקולי לא התאמנו לאחרונה בצורה מלאה, אולם עשויים להחלים ולשחק.

 

הרכב משוער: מאיר כהן; אשרף סולימאן, חאלד סולימאן (חמודי עלוש), פבריציו בנטו, משה גלאם; דאנדי אוקונגו, עבד מועד, דמיטרי אוליאנוב, גוסטבו בוקולי; עבד טיטי, אסי טובי.


פורסם לראשונה 01/05/2004 19:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
לוי. למרות הכל, אליפות
צילום: ראובן שוורץ
צילום: יוסי רוט
שייע. רוצה להפתיע
צילום: יוסי רוט
מומלצים