שתף קטע נבחר

ערוץ 10 לא ישדר הערב את בני יהודה - מכבי פ"ת

בבני יהודה נדהמו לשמוע שעות ספורות לפני המשחק, כי הערוץ החליט לבטל את שידורו. בקבוצה שוקלים להגיש תביעה. המשחק שינעל את המחזור ה-30 חשוב בעיקר לאורחים, שעדיין לוטשים עיניים למקום השני

בבני יהודה קיבלו היום (ב') בזעם ובתדהמה את החלטת ערוץ 10 שלא להעביר בשידור ישיר את משחק הבית מול מכבי פתח תקווה (20:35). קברניטי הערוץ העדיפו לפנות את לוח השידורים לטובת משדר על משאל הליכוד ולא לשדר את ההתמודדות.

 

בקבוצה אמרו כי הם שוקלים לתבוע את הערוץ בשל ההפסד הכספי הכרוך בביטול השידור, שגם נעשה לדבריהם באופן פתאומי וללא הודעה מסודרת מראש.

 

בני יהודה: נשאר רק הכבוד

 

אחרי שהאליפות כבר הלכה באופן רשמי למכבי חיפה, ומכבי אחי נצרת ירדה באופן רשמי לליגה הלאומית, נותרו שני מאבקים פתוחים בליגת העל: הקרב על המקום השני ושאלת זהות היורדת השניה בצוותא עם נצרת. ביום שני בערב (20:35) תארח בני יהודה את מכבי פתח תקווה, במשחק שינעל את המחזור ה-30 בליגת העל.

 

לבני יהודה כבר אין יותר על מה להיאבק בליגה, פרט אולי לכבוד ובניית הסגל לקראת העונה הבאה. האורחים מפתח תקווה לעומת זאת רוצים להשיג את שלוש הנקודות, כדי להתקרב למרחק של שתי נקודות ממכבי תל אביב שבמקום השני, המזכה את בעליו בכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. לפתח תקווה שבמקום החמישי 44 נקודות. בני יהודה מדורגת שישית עם 3 נקודות פחות.

 

בני יהודה: אודי לא ישחק

 

לפני מספר ימים סילק מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, את החלוץ כפיר אודי מאימון הקבוצה. אודי ככל הנראה לא יפתח בהרכב, ויפנה מקום לחלוץ הצעיר מור גולן.

 

לקראת המשחק אמר שירזי: "זה משחק קשה מאוד מול קבוצה שנמצאת בכושר מצוין. במידה וננצח אותם, נתקרב צעד גדול לקראת אפשרות סבירה לזכות בכרטיס לאירופה. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה. נילחם כדי שתהיה לנו את האפשרות".


טל בנין בני יהודה אוהדים
בהרכב. טל בנין (צילום: ראובן שוורץ)

 

הרכב משוער: יניב והבה;  איציק עזוז, אדריאן גמאן, עמי אזולאי, רוני גפני; קובי דג'אני, איבן מרוסלבץ, מטה בטורינה, טל בנין; מור גולן, סרגיי קלשצ'נקו.

 

מכבי פ"ת: תקוה במקום דוברובין המושעה

 

מאמן מכבי פתח תקווה, גיא לוזון, מתכוון לעשות שינוי אחד בלבד בהרכב, לעומת זה שניצח במחזור הקודם בדרבי 1:2 את הפועל. סטניסלב דוברובין הושעה על ידי בית הדין של ההתאחדות משני משחקים בגלל האגרוף ששלח לפניו של נג'ואן גרייב. את מקומו בהרכב יתפוס הקשר אבי תקוה. גל אלברמן, שכבר התאמן היום עם הקבוצה, ימשיך להיעדר מהסגל בשל הפציעה בברך ממנה הוא סובל. עדיין לא ברור אם החלוץ קובי רפואה, שמחלים מפציעה ארוכה יחזור לסגל של גיא לוזון לקראת המשחק.


אבי לוזון מכבי פ
קנה כרטיסים לילדים. אבי לוזון (ראובן שוורץ)

 

יו"ר הקבוצה, אבי לוזון, רכש 150 כרטיסים שיחולקו לילדים ולנערים שיגיעו למגרש האימונים של הקבוצה בשעה 18:30, משם תצאנה ההסעות של האוהדים למגרש בשכונת התקווה.

 

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, תומר בן יוסף, קובי גנון; סולי צמח, אסי משיח, אבי תקווה, סלים טועמה; רובי סרסור, עומר גולן.


פורסם לראשונה 02/05/2004 22:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עיצבן את המאמן. כפיר אודי
צילום: ראובן שוורץ
צילום: ראובן שוורץ
עדיין לא כשיר. גל אלברמן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים