שתף קטע נבחר

שורת תקלות טכניות בהכנות לאירוויזיון

סדקים בבמה, איחורים וחופשות מקשים על ההכנות לתחרות בשבוע הבא

שורת תקלות טכניות מאפיינת עד עתה את ההכנות לאירוויזיון בטורקיה, בשבוע הבא. 

 

כל המשלחות סיימו עד כה שתי חזרות עם מצלמות וסאונד על הבמה בה תתקיים התחרות, אך קשה להגיד שהן עברו בשלום. למשל - בעוד הצוות הישראלי מתאמן על "להאמין" נפער סדק בבמה והבמאי, אריק דוידוביץ' החליק ונפצע קלות בסנטרו. במהלך החזרות של המשלחת מבלרוס, המשתתפת לראשונה בתחרות, נפל הזמר המלווה מאותו סדק פעור, נפצע בעורפו ופונה לבית החולים המקומי כשהוא נזקק לתפרים.

 

נראה שלא רק ברשות השידור הישראלית, אלא גם במקבילה הטורקית, ועד העובדים מכתיב לעתים את לוחות הזמנים. כחצי שעה לאחר שהחלה החזרה של המשלחת ממקדוניה הודיעו לה אנשי הצוות הטכני כי הם יוצאים להפסקה. החזרה, שהיתה אמורה להימשך כשעה, הופסקה והמשלחת תזכה לתוספת זמן בחזרות המתוכננות להמשך.

 

"באופן חריג מאוד לתחרויות אירוויזיון קודמות, הפעם לוחות הזמנים נזילים ומשתנים ללא הרף. זה לא פוגע במשלחות באופן מובהק, אבל הכל מתאחר", מספר ראש המשלחת הישראלית, יצחק זוננשיין.

 

במסיבת עיתונאים שקיימה המשלחת הישראלית נשאל ד'אור היכן צריכה לדעתו להתקיים התחרות בשנה הבאה אם יזכה. ד'אור התחמק מתשובה ישירה שעלולה היתה להיגרר לפוליטיקה ואמר: "אני קודם כל רוצה לעבור בשלום את התחרות ולדעת שנתתי את המקסימום. אחרי זה נראה". כמו במסיבת העיתונאים הראשונה שקיים ד'אור ביום רביעי גם הפעם הוא התבקש על-ידי העיתונאים לשיר. ד'אור בחר לשיר קטע מתוך שירו "פרפר" וזכה למחיאות כפיים סוערות.

 

בשישי אחר הצהרים חזר ד'אור בטיסה לישראל וישוב לאיסטנבול לקראת מסיבה ישראלית שתתקיים ביום שני, בה יתארחו המשלחות המשתתפות בתחרות. במוצ"ש יעזוב את איסטנבול גם אמיר פיי גוטמן, הכוריאוגרף של השיר הישראלי, שמחויב למופעי המחזמר "מרי-לו".

 

"הזמרים המלווים והנגנים שיופיעו לצידו של ד'אור יקיימו במהלך הימים הקרובים חזרות נוספות באולם מיוחד. לא יהיו תרגולים של כל הצוות מכיוון שהזמר, כאמור, לא יהיה נוכח, אבל בסך הכל הכללי אפשר לומר שהם יודעים את העבודה למרות שמבחינה אמנותית ברור שכל תרגול רק יכול להוסיף", סיכם זוננשיין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביגיל עוזי
מתכוננים. ד'אור והמלווים
צילום: אביגיל עוזי
לאתר ההטבות
מומלצים