שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: נמשך המבוי הסתום עם בנאדו

הנהלת הקבוצה נפגשה שוב עם הקפטן, אך הודיעה כי אין בכוונתה לשנות את הצעתה לשחקן לקראת העונה הבאה. נציגו של בנאדו: "אם לא יהיה שיפור בהצעה, בנאדו ייכנס למו"מ עם קבוצות אחרות"

קפטן מכבי חיפה, אריק בנאדו, נפגש היום (ג') עם מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק והמאמן רוני לוי בניסיון למצוא נוסחה שתאפשר את השארתו של הבלם הבינלאומי בקבוצה, אולם הפגישה הסתיימה ללא תוצאות, כשכל צד ממשיך להתעקש ולהתבצר בעמדתו.


אריק בנאדו מכבי חיפה
בנאדו. בדרך החוצה? (ראובן שוורץ)

 

נכון לעכשיו, הנהלת מכבי חיפה אינה מוכנה לשפר את הצעתה לבנאדו. על פי ההערכות, הצעת חיפה כוללת קיצוץ של 40 אחוז בשכרו, לעומת זה של העונה שעברה. הדבר אינו מקובל על השחקן ונראה כי בימים הקרובים יואצו המגעים שלו עם קבוצות אחרות. "לא היתה התקדמות", קבע נציגו של בנאדו, יוסי ליבנה. "מכבי חיפה הודיעה בפגישה שאין שינוי בהצעה לבנאדו ואיש איש הלך לדרכו. ברור שאם לא יהיה שיפור בהצעה, בנאדו ייכנס למשא ומתן עם קבוצות אחרות".

 

נסיעתו של המאמן רוני לוי לברזיל ולארגנטינה נדחתה בינתיים, משום שבסוף השבוע לא יתקיימו מחזורי הליגה. ייתכן שלוי ייצא בשבוע הבא ליעדים הללו כדי לבחון שחקני חיזוק לקבוצה.

 

דובר מכבי חיפה, עופר הראל, הודיע היום כי המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, פרי גרופר, סיים את תפקידו במועדון. את גרופר יחליף בתפקיד סלובודן דראפיץ', שימשיך לשמש גם כסקאוט של רוני לוי. "אני מקבל מפרי גרופר מחלקה מסודרת ומקצועית, עם מאמנים ושחקנים כשרוניים מאוד" אמר דראפיץ' בתגובה. "המטרה שלי להמשיך ולטפח כמה שיותר שחקנים שישתלבו בעתיד בקבוצה הבוגרת. מצפה לי עבודה קשה והמון השקעה".


פורסם לראשונה 01/06/2004 17:57

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רוני לוי. יישאר בלי הקפטן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים