שתף קטע נבחר

ראובן עובד: "אני רוצה להשאר במכבי ת"א"

הקשר, שכבר סגר בסכנין ומבוקש גם בבני יהודה, ייפגש עם מאמן מכבי ת"א ניר קלינגר ויקבל הבהרות לקראת העונה הבאה

קשר מכבי תל-אביב, ראובן עובד, צפוי להיפגש עם מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, ביום שישי או ביום ראשון, כדי לקבל הבהרות בעניין מעמדו בקבוצה לגבי העונה הבאה. כזכור, לעובד יש חוזה לשלוש שנים נוספות, אולם במקביל הוא מבוקש על-ידי בני סכנין ובני יהודה.


ראובן עובד מכבי תל אביב
עובד. רוצה להישאר במכבי (צילום: ראובן שוורץ)

 

עובד אמר היום (ה'): "אני רוצה לשחק במכבי תל-אביב. אני אוהב את הקבוצה ויודע שאני יכול להצליח בה. אני מצפה לשיחה עם קלינגר על-מנת לקבל הבהרות לגבי מעמדי, ולגבי האפשרות להמשיך ולשחק במועדון ולהוכיח שאני שחקן טוב שיכול לתרום הרבה לקבוצה".

 

במכבי החליטו להפסיק את המאמצים להחתים את החלוץ ליאור אסולין, בגלל המחיר הגבוה שדורשת מכבי הרצליה עבורו.

 

בבני יהודה מאמינים כי בסופו של דבר הם יוכלו להחתים את ראובן עובד, למרות שזה כבר סיכם את תנאיו בסכנין. בשכונה בטוחים כי אם השחקן יחליט לעזוב את מכבי תל-אביב, הוא יעדיף לשחק בשביל ניצן שירזי, שאימן אותו בקבוצת הנוער של מכבי תל-אביב, ובין השניים יש קשר טוב. הזהובים העבירו הצעה לשחקן ולקבוצתו, וממתינים לתשובה.

 


גבריאל לימה בני סכנין
לימה. מגיע לשכונה? (צילום: יוסי רוט)

 

שחקן נוסף שאמור להשיב לבני יהודה הוא החלוץ הברזילאי של בני סכנין בעונה החולפת, גבריאל לימה, לאחר שהפערים בין הצדדים הצטמצמו.

 

מה שמסעיר את הרוחות בשכונת התקווה הוא רצונה של הקבוצה להעביר את משחקי הבית שלה לאצטדיון בלומפילד. בעקבות זאת, מאיימים אוהדים של הקבוצה לא לקנות מנויים לעונה הבאה. השיחות עם האוהדים ועם ראשי המועדון ממשיכות ורק בשבוע הבא תקבל הקבוצה החלטה אם לעבור לבלומפילד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
קלינגר. הבהרות לעובד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים