שתף קטע נבחר

על המדף: 5 אלבומי היפ-הופ חדשים

החבורה של אמינם, טאבו משלנו, איש הוו טנג ועוד. חדש בקצב השחור

D12 - World D12

 

 

כולם ציפו וחיכו ל-Crew של אמינם שיוציא את אלבום השני, אחרי שלוש שנות שתיקה, והנה עכשיו הם מביאים אותה באלבום משובח. יש שיקראו להם וולגריים וציניים אבל שיידי מכיר אותם בתור הומבוייז מדטרויט שאיתם הריץ דאחקות, ולא חסר כאלה באלבום. בסינגל הראשון "My Band" פיטמתה הסוררת של ג'נט עולה לדיון הומוריסטי ואמינם הופך לאמן סלסה, אל תפספסו את הוידאו קליפ. על ההפקה חתומים קנייה ווסט, ד"ר דריי, Hi Tek, אמינם ואחרים. ואיך אפשר בלי שיר דיס עסיסי לסיום ב-eep Talkin שמכוון לג'ה רול, Benzino ושאר אויבים. 

 

טאבו + - החיים עושים אנשים קשים, רוצה להרגיש?

 

טאבו +, הוא יוסי שמריך (23), יוצר היפ הופ מחולון שיוצא מהשבלוניות הרגילה של משפטי אגו טריפ ומביא נישה חדשה בז'אנר מבחינה טקסטואלית ומוזיקלית. השפעות של מאיר אריאל מביאות את טאבו להסתכל על היקום בו הוא חי בצורה פילוסופית, אישית ומעניינת. על הביט האלקטרו -היפ הופ אחראיים די.ג'י קארס שהפיק את האלבום האחרון של סגול 59, טאבו + ונועם וואהל. לאוהבי הז'אנר של Def Jux, אנטיקון והזרם האמריקאי הפוזיטיבי של "משוררי הרחוב". חבל שזה הפרויקט האחרון שיוצא במסגרת Audiocollage שעמד בראשו יורם אלייקים. ממני הוא קיבל וי +.

  

Ghostface - The Pretty Tonney Album 

  

למרות ההצהרה בתחילת האלבום, שחבורת העל, הוו טאנג מבשלים לנו משהו בעתיד, אני בכלל לא ממהר לטעום את זה ורוצה קצת להנות מאלבומי הסולו של החבורה. הניגר המעושן והחביב עלי חוזר באלבום רביעי משובח שמוכיח שהוו קורצו מהחומר הנכון. האלבום עמוס ביטים קלילים וקליטים, להבדיל מאלבומו הקודם שהיה כבד יותר. "Tush" עם מיסי אליוט דורש שיעשו לו גרסת מועדונים, "Holla" זה סימפול של שיר בלדה שלם ובכלל לא חסר כאן Old School בשירים. את האלבום חותם Love הטאצ'י עם Musiq, שנשמע כמנטרה אופטימית, שיהיה.  

 

Nas - Illmatic - 10 Year Anniversary Platinum Series

 

אלבום הבכורה של Nas, אחד הראפרים החשובים של הסצינה, יוצא מחדש לרגל חגיגות עשור ליציאתו. Illmatic נחשב לאלבום קלאסי בתחום ההיפ-הופ, שגרף לפני כעשור ביקורות כמו 'הבטחה לדורות הבאים', דבר שמימש את עצמו. נאס, מוביל זרם האיסט קוסט, קנה לו מעמד של כבוד באלבום הזה.

 

המהדורה המיוחדת החדשה כוללת את "On The Real" ו Star Wars" המשובחים שמעולם לא שוחררו, ומופקים על ידי לארג' פרופסור ומארלי מארל. בנוסף, תקבלו רמיקסים חדשים למספר להיטים מהאלבום. נאס מכין את השטח לקראת אלבום חדש שיבוא בקיץ.  

 

Cee-Lo -  Cee-Lo Green Is The Soul Machine

 

Cee-Lo עושה את הגישור בין הסבנטיז של אז להיפ הופ של היום. עדיין, הוא עוף מוזר ולא בגלל שהוא מהדרום, אלא בגלל שהוא מעיז לערבב סגנונות, בניגוד לסטייל של אאוטקאסט, לא מדובר במאסטרפיס.

 

ב-Childz Play הוא מפגין חיתוך דיבור סטייל לודה כריס (שגם מתארח בשיר), ב-Evening News עם הזמרת Chazzie הוא נותן סווינג דרומי והכל נשמע פרש. האלבום כולל שיתופי פעולה עם: Pharrell , Timbaland , G-Rock, Jazze Pha , T.I. ,Menta Malone ועוד. לבחור יש נשמה שחורה והוא רק מחכה לנער אתכם קצת. בכיף. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים