שתף קטע נבחר

ה"קאמל קומדי קלאב" בפני סגירה

במועדון "קאמל קומדי קלאב" התגלו מיטב אמני הסטנד-אפ הישראלים: אורנה בנאי, רועי לוי, אלי ומריאנו, ישראל קטורזה ועוד רבים אחרים. הבעלים: נכנסנו לחובות גדולים. הבדרן שלום אסייג, שהתחיל את דרכו במועדון: אשמח לעזור

מועדון ה"קאמל קומדי" בתל-אביב, שנחשב למעוז הסטנד-אפ הישראלי, עומד להיסגר בעקבות קשיים כלכליים.

 

גורמים המקורבים להנהלת המועדון אמרו אתמול כי אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, ייסגר המועדון כבר השבוע. הבעלים, בן זיידל, אישר כי המקום נמצא על סף סגירה, אך הוסיף כי "עדיין יש סיכוי קלוש להמשך הפעילות, ואני עובד על זה".

 

ה"קאמל קומדי קלאב" החל את דרכו לפני כ-11 שנה בנמל תל-אביב בבעלות משותפת של שמואל וילוז'ני, שפרש מהשותפות לאחר כמה חודשים, ובן זיידל. המועדון נחשב לזירה שבה התגלו מיטב הסטנדאפיסטים הצעירים. בין אלה שהחלו את דרכם על בימתו נמצאים אורנה בנאי, שלום אסייג, גיל קופטש, אלי ומריאנו, ישראל קטורזה, רועי לוי ושבי זרעיה.

 

מנמל תל-אביב עבר המועדון ליפו, ומשם להאנגר ליד מגדל השעון. לאחר שמכת ברק פגעה בארון חשמל וגרמה נזק למבנה, נאלץ המועדון "לנדוד" בשלישית, הפעם לבית מרכזים בתל-אביב. אחרי שנתיים של פעילות פקד שוב המזל הרע את המועדון, כאשר שריפה שהתחוללה בבניין הובילה לסגירתו ולמעבר למשכן חדש, בתחנה המרכזית.בתל-אביב.

 

לדברי זיידל, בעקבות השריפה בבית מרכזים החלה ההידרדרות הכלכלית. "נכנסנו להשקעות גדולות במקום החדש. יחד עם החובות שנשארו זה כבר היה יותר מדי. באחרונה נאלצתי גם להפסיק את הפירסום למועדון. הפעילות בקיץ תמיד מפסידה כלכלית, אבל השנה לא יכולתי לעמוד בזה. גם עיריית תל-אביב לא ממש עזרה. אם התחנה המרכזית החדשה תלך לקראתנו, אולי יהיה סיכוי, אבל נכון לעכשיו הודעתי לאמנים שהמקום לא יפעל".

 

כמה משרדי אמרגנות בש וק הסטנד-אפ בודקים את האפשרות לרכוש את המותג "קאמל קומדי" ולהפעילו מחדש. הבדרן שלום אסייג, שהחל את דרכו על בימת המועדון, אמר אתמול: "זה מאוד עצוב. הקאמל היה המקום שבו מיטב הבדרנים החלו את דרכם, ועד היום הוא משמש במה לחבר'ה צעירים שרוצים לנסות. אני קורא לזיידל לא להתייאש ולפתוח את המקום מחדש. אם אוכל לעזור, אעשה זאת בשמחה".

 

רועי לוי: "הקאמל יותר חזק מהמוות. עוד חודשיים תראו שזה ממשיך, ובגדול. כולנו נעשה חגיגת חזרה. אנחנו בסך-הכול בהפסקה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שמואל יערי
רועי לוי. "נחזור בגדול"
צילום: שמואל יערי
לאתר ההטבות
מומלצים