שתף קטע נבחר

בני יהודה: יוסי שקל נבחן. שלח שומר על כושר

שוער המשנה של אשדוד עשוי לאייש תפקיד זהה בזהובים. שלח מנהל מו"מ עם מספר קבוצות ובינתיים מתאמן בשכונה. בני יהודה פנתה לתורג'מן

בני יהודה ערכה היום (ב') שני אימונים כאשר יוסי שקל, שוער המשנה של מ.ס אשדוד, הצטרף לאימוני הקבוצה במטרה להיבחן לעמדת השוער השני. 


אמיר שלח מכבי נתניה חזי שירזי בני יהודה
שלח בעונה שעברה מול שירזי. צילום: ג'רמי פלדמן

 

המאמן ניצן שירזי יעקוב אחרי שקל במספר משחקי מבחן על-מנת לבדוק אם הוא מתאים להיות מחליפו של יניב והבה. אמיר שלח, הבלם הוותיק של מכבי נתניה בשנים האחרונות, הצטרף היום לאימוני בני יהודה לאחר שביקש אישור מהמאמן שירזי. שלח ביקש לשמור על כושר גופני, כאשר לעת עתה לא מדובר על הצטרפות למועדון, שכבר החתים שני בלמים לקראת העונה הבאה.

 

בשלח מעוניינות מספר קבוצות וכעת הוא נמצא במו"מ עם חלקן, במטרה להצטרף אליהן בעונה הבאה. בבני יהודה הדגישו היום כי הם עדיין לא שוחחו עם הקשר טל בנין לגבי העונה הבאה, וכי עדיין לא ידוע האם הוא ימשיך בקבוצה. גבריאל לימה, החלוץ הברזילאי של המועדון, צפוי לנחות מחר לאחר חופשת מולדת בפגרת הקיץ, ולהצטרף לאימונים ביום רביעי.

 

בבני יהודה פנו בימים האחרונים לחלוץ בית"ר ירושלים בעונה שעברה, עמיר תורג'מן. כעת ממתינים בשכונה לתשובה מתורג'מן, שמחזיק גם בהצעות ממכבי תל אביב ומ.ס אשדוד. ביממה הקרובה צפוי החלוץ להחליט היכן ישחק בעונה הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניצן שירזי.
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים