שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: בלם דני למבחנים בקבוצה; בן חיים התאמן

פיליפ באנק ששיחק בקבוצה מהליגה הרביעית בדנמרק מועמד להחליף את טל בן חיים במרכז ההגנה. בן חיים ערך אימון ראשון עם הקבוצה, בטרם ייצא למבחנים באנגליה. פרוחננקובס השלים העברתו לדינמו מוסקבה

חלוץ נבחרת לטביה ומכבי תל אביב, אנדרייס פרוחננקובס השלים  את העברתו לדינמו מוסקבה מהליגה הרוסית. החלוץ עבר היום את הבדיקות הרפואיות שנערכו לו בהצלחה וניגש בליווי מנכ"ל מכבי, אלי דריקס, לחתום על ההסכם שמאשר את העברתו המידית לקבוצה הרוסית.


אנדרס פרוחננקובס נבחרת לטביה
פרוחננקובס. מעכשיו במוסקבה (איי.פי)

 

עתה, משהושלמה העברת פרוחננקובס, התפנה מקום במצבת הזרים של מכבי תל אביב והצוות המקצועי מתכוון לנצל זאת כדי להחתים בלם זר. הבלם הברזילאי מארסיו פביאנו ז'ובאניני יגיע בסוף השבוע להתרשמות בקבוצה. היום נודע כי עוד לפניו יגיע הערב למבחנים בלם דני בשם פיליפ אנדראס באנק. הבלם בן ה-23 (מתנשא לגובה 1.87 מ'), שוחרר לאחרונה מקבוצת א.ס. הורסנס מהליגה הרביעית בדנמרק (העפיל איתה מהליגה החמישית בעונה האחרונה) וצפוי להתמודד על המקום שישאיר אחריו טל בן חיים במרכז ההגנה.

 

באימון הערב של הקבוצה נטל חלק, לראשונה לאחר הפגרה, הבלם טל בן חיים. בשבוע הבא הוא אמור לצאת למבחנים באנגליה אולם בינתיים החליט לשמור על כושר במכבי, אשר ביטחה אותו במיליון וחצי דולר למקרה שייפגע. 

 

ג'ון פנטסיל אמר לאחר האימון: "אני שמח לחזור למכבי תל אביב ומקווה שהשנה אנחנו נמשיך להגיע להישגים. אני בשלבי התאוששות סופיים מהפציעה שלי ומצפה לעלות במשחק הראשון בגביע אירופה, כדי למחוק את כל מה שאירע בעונה שעברה ולהתקדם שלב בליגת האלופות".

 

הקשר הברזילאי ברונו הייס ממשיך להתאמן כרגיל, למרות שאיחר להגיע ממולדתו. הייס יעמוד לוועדת משמעת רק בשבוע הבא. "היו לי סיבות אובייקטיביות למה לא הגעתי לאימונים" אמר. "אני אומר אותם בוועדת משמעת ומקווה מאוד שיתחשבו בו ולא יקנסו אותי".


פורסם לראשונה 07/07/2004 16:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי רוט
טל בן חיים. אימון ראשון
צילום: יוסי רוט
מומלצים