שתף קטע נבחר

בקבוק תבערה הושלך לביתו של יו"ר קרית גת

אל ביתו של אבוטבול נזרק בקבוק תבערה שלמרבה המזל לא התלקח. הרקע למעשה: תסכול של אדם, לו חייבת הקבוצה, המצויה תחת פירוק, סכומי כספים גדולים. אבוטבול: "אני לא חושד באיש ולא מסרתי שם מסוים למשטרה"

בקבוק תבערה הושלך הלילה לביתו של יו"ר קבוצת מכבי קרית גת, גדי אבוטבול. אבוטבול הצביע בפני המשטרה על חשודים פוטנציאלים, אולם עד שעה זו איש לא נעצר. למרבה המזל, בקבוק התבערה לא התלקח אלא רק נשפך בחזית הבית.

 

המשטרה מעריכה כי הרקע למעשה הוא פירוק הקבוצה בשל חובות, וכי אנשים - להם חייבים כספים, ביצעו את המעשה.

 

אבוטבול סיים את תפקידו לפני כחודשיים ולקבוצת מכבי קרית גת מהליגה הלאומית מונה מפרק זמני בשל חובות הנאמדים בשלושה מיליון שקלים, בין השאר, למס ההכנסה, לביטוח לאומי ולשחקני עבר. משמעות הפירוק עבור בעלי החוב הוא כי לא יקבלו את כספם עד שמפרק קבוע יחליט למי להעביר את הכספים.

 

אבוטבול אמר: "גם אני מושקע בקבוצה בסך של 300 אלף שקלים ואני חתום על ערבות בבקרה התקציבית על חצי מיליון שקלים. לא אני החלטתי על הפירוק ואני לא אחראי לו. מי שאחראי לו הם חברי העמותה של קבוצת מכבי".

 

יש לציין כי אתמול נערך דיון בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בנוגע לבקשה של גדי אלמליח, עסקן מקומי, שביקש לרכוש את הקבוצה בסך של 2 מיליון שקלים, אולם בית המשפט פסל את בקשתו.

 

מהמשטרה נמסר כי לאור החקירה מבוצעות בדיקות במטרה לעצור את החשודים במעשה. אבוטבול אמר: "מזל שיש לנו כלב בבית. הוא נבח וטוב שהחשוד לא נכנס הביתה כי הכלב היה אוכל אותו. אני בטוח שהחשוד התכוון לשרוף את האוטו שלי. אני לא חושד באיש ולא מסרתי שם מסוים למשטרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צפריר אביוב
אילוסטרציה
צילום: צפריר אביוב
מומלצים