שתף קטע נבחר

מייקל ג'ורדן ורענן כץ עשויים לשתף פעולה

עיתון בשיקגו מדווח כי ג'ורדן החל במגעים להצטרפותו לקבוצת הבעלות של מיאמי היט, בראשה עומדים הישראלים מיקי אריסון ורענן כץ, החבר גם בהנהלת מכבי ת"א

אל קבוצת הבעלות של מיאמי היט, בראשה עומדים אנשי העסקים הישראלים מיקי אריסון ורענן כץ, עשוי להצטרף בקרוב משקיע נוסף - מייקל ג'ורדן שמו.

 

ג'ורדן, שנפלט בשנה שעברה מקבוצת הבעלות של וושינגטון וויזארדס, נותר מחוץ לעסקי הספורט, לאחר שנכשל בניסיונו לרכוש את מילווקי באקס מהסנטור היהודי מוויסקונסין, הרב קוהל. עתה, על פי עיתון 'שיקגו טריביון' ג'ורדן מצוי בעיצומו של משא ומתן לקראת חבירה לאריסון (בנו של טד אריסון ז"ל ואחיה של שרי אריסון) וכץ (שותף בבעלות על מכבי תל אביב).


מייקל ג'ורדן
ג'ורדן. יחבור לאריסון וכץ? (איי.פי)

 

יתכן כי ההתפתחויות האחרונות במיאמי, שעשויות להביא העירה את שאקיל או'ניל בטרייד עם הלוס אנג'לס לייקרס, העירו את ג'ורדן בן ה-41 מתנומתו והפכו אותו לפעיל יותר בכל הנוגע לחזרה לזירת ה-NBA.

 

בד בבד, ביום ב' הודיע נשיא הקבוצה, פאט ריילי, כי הוחלט להעריך את חוזהו של המאמן סטן ואן גאנדי, על רקע הצלחתו הגדולה עם הקבוצה אותה ירש בתחילת העונה מריילי עצמו. גם חוזהו של המנכ"ל רנדי פאנד הוארך. "רנדי וסטן הם שניים מהאנשים הכי נאמנים, תחרותיים ואמינים בתפקידיהם ב-NBA" אמר ריילי, "אני מצפה לעבוד מקרוב עם שניהם ולעזור להם להביא את האליפות למיאמי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: משה גוזגל
רענן כץ. חבר של שמעון, מיקי ומייקל
צילום: משה גוזגל
צילום: איי פי
שאקיל או'ניל. חוזר לאורלנדו
צילום: איי פי
מומלצים