שתף קטע נבחר

ליגת הקיץ: 16 נק' לבלות'נטל, 2 בלבד לתמיר

דייויד בלות'נטל קלע בדאבל-פיגרס זו הפעם הרביעית בליגת הקיץ של קליפורניה וסייע לקינגס לנצח את הספארס 84:92. עמית תמיר שיחק רק 9 דקות, הסתפק בסל שדה יחיד והמג'יק הפסידו לוושינגטון וויזארדס 111:94

הכדורסלן הישראלי עמית תמיר קלע 2 נקודות בהפסד של אורלנדו מג'יק לוושינגטון וויזארדס, 111:94. המשחק נערך במסגרת ליגת הקיץ של ה-NBA, בלאס וגאס, נבאדה. לעומת זאת, שחקן של מכבי תל אביב, דייויד בלות'נטל, ממשיך בהופעה המרשימה שלו במדי סקרמנטו קינגס בליגת הקיץ של קליפורניה. לפנות בוקר קלע הפורוורד האמריקני-ישראלי 16 נקודות בניצחון הקינגס על סאן אנטוניו ספארס 84:92.


דייויד בלות'נטל מכבי תל אביב
בלות'נטל. שוב בלט (ראובן שוורץ)

 

היתה זאת הפעם הרביעית בארבעה משחקים, בהם בלות'נטל קולע בדאבל-פיגרס. הצלחה גדולה היתה שוב גם לרוקי המפתיע של הקינגס, הגארד ריקי מיינארד שקלע 28 נקודות. הרבו לקלוע לספארס: דייויד ג'קסון 20 ומארקי פרי 15.

 

בקירבת לונג ביץ', שם נערכת ליגת הקיץ של קליפורניה, התמודדה כאמור אורלנדו מג'יק מול הוויזארדס במסגרת ליגת הקיץ של לאס וגאס.  תמיר שיחק 9 דקות בלבד וקלע את הנקודות בסל שדה יחיד - 1 מ-2 מהשדה בסה"כ. כמו כן, הוסף תמיר למאזנו חסימה ואסיסט, אך לא קטף אף ריבאונד.

 

קית' בוגנס היה הקלע המצטיין של אורלנדו, עם 31 נקודות. הרכז ג'אמיר נלסון, בו בחרה אורלנדו בדראפט האחרוון, קלע 26 ומסר 8 אסיסטים. הבחירה הראשונה בדראפט, דווייט הווארד, קלע 7 נקודות בלבד אך קטף 11 ריבאונדים, וכל זה ב-30 דקות. לארון פרופיט וג'רוויס הייס קלעו 10 נקודות כל אחד לוויזארדס.

 

הלילה תשחק אורלנדו נגד פיניקס סאנס. בשבת תשחק נגד בוסטון סלטיקס וביום ראשון תתמודד עם קליבלנד קאבלירס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
עמית תמיר. משחק חלש
צילום: איי פי
צילום: איי פי
ג'אמיר נלסון
צילום: איי פי
מומלצים