שתף קטע נבחר

דקר את אשתו לעיני הילדים כשסירבה לחזור הביתה

תושב נתניה הגיע אחר הצהריים לבריכת מלון "נאות מדבר" וניסה לשכנע את אשתו לחזור אליו לאחר שעזבה את הבית. האישה סירבה לבקשות ונכנסה לבריכה. הבעל קפץ אחריה לבריכה ולעיני המתרחצים והילדים דקר אותה בחזה. האישה פונתה לבית החולים במצב בינוני. הבעל מירר בבכי: "אני מצטער, תקראו למשטרה"

האלימות שוברת שיאים: אישה בת 31, תושבת נתניה, נדקרה אחר הצהריים (יום ה') בחזה על ידי בעלה בבריכה במלון "נאות מדבר" בבאר שבע לעיני עשרות המתרחצים ההמומים. כוחות מד"א שהגיעו למקום העניקו לאישה טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותה במצב בינוני לבית החולים "סורוקה" בעיר.

 

במקביל הגיעו כוחות משטרה לבית המלון, עצרו את הבעל לחקירה במשטרת באר שבע וגבו עדויות מהמתרחצים.

 

הדרמה בבריכת המלון

 

האישה עזבה את ביתה לפני מספר שבועות לאחר חילוקי דעות עם בן זוגה, ושהתה מאז אצל קרובי משפחתה בבאר שבע.

 

היום אחר הצהריים היא הגיעה, יחד עם שני ילדיהם של בני הזוג, לבריכה במלון "נאות מדבר". בשלב מסוים הגיע לשם גם בעלה וניסה לדבר על ליבה כדי שתחזור הביתה.

 

האישה סרבה לבקשותיו והבעל עזב את המקום אך כעבור זמן קצר חזר ובידיו ארגז כלי עבודה. הוא ניסה שוב לשכנע את אשתו לחזור אליו אבל היא נותרה בסירובה ונכנסה להתרחץ בבריכה.

 

אז קפץ האיש אחריה למים כשהוא לבוש בבגדיו, שלף מספריים מכיסו ודקר את אשתו דקירה אחת בחזה. לאחר מכן הוא יצא מהבריכה, השליך את המספריים מידיו ואמר לנוכחים כשהוא ממרר בבכי: "אני מצטער. תקראו למשטרה". המתרחצים עיכבו את הבעל עד לבוא השוטרים.  

 

נבו נגלר, פרמדיק מד"א שטיפל באישה והעביר אותה לבית החולים, סיפר ל-ynet: "האישה נפגעה בצד ימין של בית החזה. איבוד הדם החיצוני שלה לא היה רב, אך נראה כי היא נפגעה באחד האיברים הפנימיים ואיבדה דם בחלל הגוף". לדברי נגלר, האישה היתה בהכרה בשעה שהועברה לבית החולים.

 

סגן מפקד תחנת משטרת באר שבע, רפ"ק עופר דגן, אמר ל-ynet: "המשטרה רואה בחומרה רבה כל אירוע של אלימות במשפחה, מה עוד שמדובר באירוע בו ישנה פציעה בנסיבות מחמירות. בשלב זה הבעל החשוד מודה במיוחס לו וקושר את עצמו לאירוע ואנו נמצה את החקירה עד תומה בכדי לבדוק האם קיימות גם תלונות קודמות על רקע זה בין בני הזוג".  

  

ועוד דקירות ברחבי הארץ: אתמול נדקר נער בן 16, תושב ראשון לציון, ברגלו על ידי שני נערים אחרים, כיוון שלא היו ברשותו סיגריות כפי שדרשו ממנו. הנער הועבר לטיפול בבית חולים ושוחרר לביתו לאחר טיפול. המשטרה פתחה במצוד אחר החשודים.

 

בתחילת השבוע נדקרו שלושה נערים עולים חדשים בגלל ויכוח על מכשיר טלפון סלולארי. שניים מהם נפצעו באורח קשה ואושפזו בבית-החולים "ברזילי", והשלישי נפגע קל ואושפז ב"קפלן".

 

הידיעה התקבלה לראשונה ב-SMS האדום
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי שמואלי "כל הנגב"
השוטרים ליד הבריכה
צילום: שי שמואלי "כל הנגב"
צילום: שי שמואלי "כל הנגב"
המלון בו התרחש האירוע
צילום: שי שמואלי "כל הנגב"
צילום: תומריקו
"היא נפגעה באיברים פנימיים"
צילום: תומריקו
מומלצים