שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: קלינגר הורה על איפול תקשורתי

מאמן סגנית האלופה אסר על שחקניו להתראיין, וימנע סיקור תקשורתי של אימוני הקבוצה עד למשחק מול הלסינקי ביום רביעי. אם מכבי תנצח: השחקנים יצאו ליוון כבר בשבת לקראת המשחק מול פאו"ק סלוניקי

גם ברגעים הקשים ביותר במהלך העימות הגדול בעונה שעברה עם אבי נמני וטל בנין ואוהדי הקבוצה, לא חשב מאמן מכבי תל אביב, ניר קלינגר, לסגור את אימוני הקבוצה לתקשורת.

 

היום (א') החליט קלינגר שמה שטוב עבור דרור קשטן, טוב גם עבורו. קלינגר אסר על שחקניו להתראיין וימנע מכלי התקשורת לצפות באימונים עד למשחק הגומלין מול היי.ג'יי קיי הלסינקי במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי.


ניר קלינגר מכבי תל אביב
מה שטוב לקשטן טוב בשבילו. קלינגר (ראובן שוורץ) 

 

שחקן בקבוצה אמר היום: "זה טוב לנו. אנחנו מתרכזים אך ורק במטרה לעבור את הלסינקי, מאוד ממוקדים, יודעים מה צריך לעשות ומאמינים שבעבודה קשה יחד עם השקט התקשורתי שיש לנו עכשיו, נצליח לעמוד במטרה".

 

במכבי כבר החליטו, כי במידה והקבוצה תעפיל לסיבוב השלישי של ליגת האלופות, יצאו השחקנים כבר במוצאי שבת ליוון, כדי להתכונן כראוי למשחק מול היוונים.

 

במסגרת ההבנות החדשות אליהן הגיעו אוהדי הקבוצה עם ההנהלה בימים האחרונים הוחלט כי האוהדים, בראשות ארגון "השחקן ה-12", יהיו אחראים על הסעות האוהדים למשחקי החוץ והם יארגנו את זה בעונה הבאה.

 

אורי משיח, מראשי חוג האוהדים, אמר: "בעונה הבאה אנחנו נדאג שכל אוהד שרוצה להגיע למשחקים תהיה לו הסעה מסודרת מהמקום בו הוא גר למשחק, בעלות מינימלית". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חגי אהרון
שקט, מתאמנים. תמיר כהן
צילום: חגי אהרון
מומלצים