שתף קטע נבחר

הניקס חזרו לדרך הנצחונות

אחרי שני הפסדים רצופים, הביסו ניו יורק את ואנקובר ושמרו על מקומם השני בבית האטלנטי. הלייקרס ניצחו את הקליפרס בדרבי של לוס אנג'לס

לאחר שני הפסדים מרגיזים, לטורונטו ואטלנטה, חזר החיוך לפניהם של אוהדי ניו יורק ניקס. לפנות בוקר (ג') במדיסון סקוור גארדן, הביסה הקבוצה של התפוח הגדול את ואנקובר גריזליז 72:97, שיפרה את מאזנה ל-6:9 ושמרה על מקומה השני בבית האטלנטי.
המחצית הראשונה עוד היתה שקולה, אבל ברבע השלישי השתלטה הגנת הניקס על המשחק. הגריזליז נעצרו על 13 נק' ברבע השלישי וניו יורק פתחה פער, שאיפשר לצופים להינות מביצועיהם של גלן רייס (23 נק', 5 מ-7 לשלוש), אלן יוסטון (22 נק') ולטראל ספריוול 18 נק' 9 ריב' ו-5 אס') ברבע האחרון.
"איך ששיחקנו אחד בשביל השני, זו רק דוגמא למה שאנחנו מסוגלים", אמר רייס בסוף המשחק. "כשכולנו בכושר אנחנו שווים לא פחות מ-75 נקודות במשחק", שיבח הסמול פורוורד שהגיע מהלייקרס, את שיתוף הפעולה בינו לבין ספריוול ורייס.
הניקס, שחסרו את הרכז הפותח, צ'ארלי וורד, שלטו גם מתחת לסלים, וסיימו את המשחק עם יתרון משמעותי בקטגוריית הכדורים החוזרים 37:52.
את קלעי הגריזליז, שמאזנם עומד על 5 נצחונות מול 9 הפסדים, הובילו מייק ביבי עם 17 נק' וגראנט לונג עם 16 נק'.

לוס אנג'לס של הלייקרס

זה היה אולי צפוי וברור, אך העיר לוס אנג'לס ממשיכה להתנהל בשליטה מלאה של אלופת ה-NBA, הלייקרס. אמש גברו "שאק", קובי וחבריהם על היריבה העירונית, הקליפרס, 83:98 ושיפרו את מאזנם לעשרה נצחונות מול ארבעה הפסדים.
בראינט הוביל את הלייקרס עם 29 נק' ושאקיל הסתפק ב-16 בלבד. את קלעי הקליפרס הובילו ג'ף מקיניס עם 20 נק' ולאמאר אודום עם 17.

בוקר טוב מילווקי

כולם דיברו על מילווקי כעל אחת הקבוצות שעשויות להפתיע העונה, אך עד עתה הקבוצה לא ממש מרשימה. לפנות בוקר התעוררה הקבוצה. כל החלקים התחברו, ההתקפה תיפקדה, והניצחון באורלנדו, על המג'יק הפצועים, הביא לבאקס את נצחונם הרביעי העונה.
ריי אלן נזכר סוף סוף שהאולימפיאדה נגמרה. הוא צלף מכל הטווחים וסיים משחק מצויין עם 23 נק'. גלן רובינסון עלה מהספסל ותרם 21 נק' ותים תומאס הוסיף 18.
לאורלנדו, שחסרה את שני כוכביה הפצועים, גרנט היל וטרייסי מקגריידי, הירבו לקלוע, פאט גרייטי 21 נק' והרוקי מייק מילר 20.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ALLSPORT
ספריוול. הניקס חזרו לנצח
צילום: ALLSPORT
צילום: allsport
רי אלן. בוקר טוב מילווקי
צילום: allsport
מומלצים