שתף קטע נבחר

סופית: אין שידור מצרפת; דיווח ב-ynet החל מ-21:00

המגעים בין ערוץ 1 לחברה הצרפתית המחזיקה בזכויות השידור על משחק הנבחרת הסתיימו בלא כלום ואוהדי הכדורגל יישארו ללא אפשרות לצפות במשחק הראשון של הנבחרת במוקדמות גביע העולם. ynet יעביר עידכון שוטף מה'סטאד דה פראנס'

הצופים בישראל ממשיכים לעבור מסע תלאות וייסורים בדרך למשחק הנבחרת מול צרפת הערב (21:45, דיווח חי החל מ-21:00 ב-ynet). המגעים עליהם דווח בין הערוץ הראשון והגוף המסחרי המחזיק בזכויות השידור של משחקה של נבחרת ישראל בצרפת לא הבשילו לכדי סיכום כלשהו. השבת בשעות הצהריים הודיע דובר מוסדות רשות השידור, אורן הלמן, כי כל המגעים הופסקו במהלך סוף השבוע.

 

"אין שידור באופן סופי. אין משא ומתן. שלא יטעו את הצופים. אין שידור בערוץ 1", אמר הלמן, שטען כי הסכומים שביקשה החברה הצרפתית המחזיקה בזכויות השידור על המשחק, היו יקרים מדי בשביל הערוץ. נכון לעכשיו, דורשת החברה הצרפתית סכום של 170 אלף דולר עבור השידור. לטענת הלמן, כל ניסיון להוריד את המחיר נתקבל בסירוב מוחלט של בא כוח החברה, עו"ד חזי ויטקובסקי.

 

"אם זה היה תלוי בי המשחק היה משודר בחינם, אבל זה שייך לחברה צרפתית והם לא דורשים סכום גבוה" אמר ויטקובסקי, שנראה כי השלים גם הוא עם כך שהמשחק לא ישודר. "בעבר הסכום היה יותר מכפול מהמחיר הנוכחי וצריכים להבין שאנשים עובדים בשביל הכסף".

 

אנשי ההתאחדות לכדורגל השוהים בצרפת הביעו כעס רב על כך שהמשחק לא ישודר, והיו"ר איצ'ה מנחם אף סיפר כי ניסה להתערב לטובת העניין, לשווא: "אין כל אפשרות לדבר עם הנציגים (של החברה). הם דורשים יותר מדי כסף. ניסינו לאפשר שידור בטלוויזיה והיינו מוכנים להוסיף 35 אלף דולר כדי לתשלום של ערוץ 1, אולם גם זה לא עבד. ניסינו לאפשר שידור רדיו ברשת ב', אולם הם סירבו לשלוח שדר לצרפת וגם לאחר שהצענו לממן את זה, זה נפל בגלל בעיות טכניות. גם עם גלי צה"ל זה לא הצליח".

 

"חמור מאוד שמשחק כל כך חשוב בקמפיין כל כך חשוב", הוסיף איצ'ה, "לא משודר בערוץ הממלכתי. אנחנו נפנה לכל הגורמים הרלוונטיים שיטפלו בעניין כדי שמצב כזה לא יחזור עוד בשאר משחקי החוץ".

 

אפשרות שעלתה לפיה, יוכלו אזרחי ישראל לצפות במשחק דרך ערוץ הטלוויזיה הצרפתי TV5, המשודר בארץ, ירדה גם היא מהפרק. ויטקובסקי פנה לפיפ"א ולערוץ הצרפתי בבקשה להחשיך את שידורי הערוץ בישראל בשעת המשחק. בקשתו נענתה וגם אפשרות זאת לא תהיה נגישה לאוהדי הכדורגל הישראלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
תיירי הנרי. אין שידור
צילום: איי פי
מומלצים