שתף קטע נבחר

ב"ש: מזרחי לא ישוחרר. גוטמן: לא ביקשתי לעזוב

הכאוס בבירת הנגב נמשך: בקשתו של מלך השערים בכל הזמנים לעזוב נדחתה, והמאמן אלי גוטמן הכחיש כי ביקש לעזוב את המועדון. יוסי אורה: "לא נפריע לגוטמן להתפטר"

הצרות לא עוזבות את הפועל באר שבע. חלוץ הקבוצה, אלון מזרחי, ביקש אתמול (ב') מהנהלת הקבוצה להשתחרר לאלתר, למרות החוזה שיש לו עד תום העונה. באר שבע סירבה לבקשה. דובר הקבוצה, אלי מזור, אמר: "אלון מזרחי ביקש לעזוב את הפועל באר שבע, אולם קיבל תשובה שלילית".

 

כזכור, מזרחי הגיע לבאר שבע במהלך העונה שעברה לאחר שעזב את מכבי אחי נצרת, ובמהלך אותה עונה עלה למקום הראשון בטבלת מלך השערים של כל הזמנים בישראל. הבקשה של מזרחי באה על רקע פתיחת העונה הגרועה של הקבוצה, ואי הוודאות לגבי איוש עמדת המאמן. 

 

הנהלת באר שבע, בראשות היו"ר אלי זינו, קיבלה החלטה עקרונית לפיה המאמן אלי גוטמן לא ימשיך בתפקידו, גם אם אף גורם לא מדובר על כך באופן רשמי. המועמדים להחליף את גוטמן הם לופא קדוש מישל דיין, כאשר גם שמו של דרור קשטן הוזכר כמועמד, אם כי הסבירות שימונה לתפקיד נמוכה בשל מגבלות תקציב.

  

מנכ"ל הפועל באר שבע,יוסי אורה, אמר בנושא: "אם אלי גוטמן יחליט להתפטר אף אחד לא יפריע לו ומעבר לכך אני לא מעוניין להוסיף".

 

הדובר אלי מזור לא הסכים להתחייב שגוטמן יאמן את הקבוצה במשחק בשבת מול הפועל חיפה ורק אמר: "אלי גוטמן הוא מאמן הפועל באר שבע. הבנו שיש בעיות עם הקהל לאו דווקא בגללו". לקראת חצות הכחיש גוטמן כי ביקש לעזוב את תפקידו ואמר: "אני מחויב ליותר מדי אנשים בהפועל באר שבע".

 

בבאר שבע קיבלו החלטה עקרונית להחתים את הקשר הניגרי פמי אופובונמי אחרי שהוכיח יכולת טובה במבחניו בקבוצה. אם במועדון יצליחו להעביר את החוזה של אופובונמי בבקרה התקציבית עד יום חמישי הוא עשוי ליטול חלק במשחק הליגה נגד הפועל חיפה. הניגרי אמור להחליף את דיוגו סיסטון, שישוחרר בימים הקרובים. הקשר הברזילאי אנדרה לואיס מוזינה ממשיך להיבחן והיום הגיע למבחנים גם הקשר האנגלי ג'ון קורמק.


פורסם לראשונה 06/09/2004 17:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צפריר אביוב
רוצה לעזוב. אלון מזרחי
צילום: צפריר אביוב
מומלצים