שתף קטע נבחר

קון: "אני מפחד בישראל - מפחד להפסיד"

מאמן נבחרת שווייץ ביקש לא לערבב פוליטיקה וכדורגל, שלטענתו מפחיד אותו יותר לקראת המשחק באיצטדיון ר"ג. האקין יאקין: "אנו בוטחים בהחלטת פיפ"א"

מתקפת הטרור בסיני בוודאי לא הוסיפה להרגשת הביטחון בנבחרת השווייצרית. זו בסך הכל הגיעה לישראל כדי להתמודד עם שחקניו של אברהם גרנט במסגרת המחזור השלישי בבית המוקדם של גביע העולם - גרמניה 2006.

 

עם זאת, שעות ספורות לפני קבלת הדיווחים על שנעשה במלון הילטון טאבה ובחוף ראס א-שטן, התראיינו כמה מחברי הנבחרת לאמצעי התקשורת במולדתם והביעו ביטחון בכל הנוגע לשהות בישראל. המאמן השווייצרי קובי קון אמר אפילו כי הוא היה רוצה להרגיש בטוח כל כך גם בנוגע לתוצאת המשחק בשבת.

 

"אני אכן מרגיש פחד בישראל. אני מפחד להפסיד פה" אמר קון למראייניו. "המצב הביטחוני פה עדין, אבל הישראלים חיים עם זה וחשוב שלא נערבב כדורגל עם פוליטיקה. גם נבחרת פלסטין שיחקה לאחרונה עם טייוואן" (אגב, פלסטין הפסידה ביום שישי בקטאר לאוזבקיסטן 3:0, במסגרת בית 2 המוקדם באסיה). למרות חששותיו מהיריבה הישראלית, הדגיש קון, ששווייץ הגיעה כדי להשיג ניצחון: "אנו מתכוונים לכבוש והמטרה שלנו היא לנצח. אני בטוח שהשחקנים יממשו את השאיפה הזאת".

 

הקשר האקאן יאקין, אמר כי למרות המתיחות באיזור הוא אינו מרגיש מתח מיוחד. "איני לחוץ" אמר יאקין, מהרגע שפיפ"א ואופ"א אישרו לישראל לארח משחקים, עלינו לבטוח בהם". הבלם הוותיק של ריאל מיורקה, פטריק מולר, ביקש גם הוא להימנע בעיסוק מהעניינים הפוליטיים וקבע: "באנו לפה לשחק כדורגל".


פורסם לראשונה 08/10/2004 17:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מפחד להפסיד. קון
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס
האקאן יאקין. בוטח בפיפ"א
צילום: רויטרס
מומלצים