שתף קטע נבחר

ערב פתיחת מושב הכנסת נפגש שרון עם אלי ישי

גורמים בסביבת ראש הממשלה אמרו כי שרון מבקש לבחון תמיכה אפשרית של ש"ס בתקציב המדינה ובהצבעות הקשורות לתוכנית ההתנתקות, שיעלו במושב החורף של הכנסת שנפתח מחר

ראש הממשלה, אריאל שרון, ייפגש בצהריים (יום א') בלשכתו עם ראש תנועת ש"ס, ח"כ אלי ישי.

 

הפגישה, שמתקיימת יום לפני פתיחת מושב החורף של הכנסת, מוגדרת על ידי שני הצדדים כפוליטית. גורמים בסביבת ראש הממשלה אמרו ששרון מבקש לבחון תמיכה אפשרית של ש"ס בתקציב המדינה ובהצבעות הקשורות לתוכנית ההתנתקות, שיעלו במושב הקרוב.

 

עוד ציינו הגורמים כי זוהי פגישה רביעית בתוך ארבעה חודשים בין השניים והיא מיועדת, כמו קודמותיה, להידוק הקשרים בין הצדדים. קשרים אלה היו בעבר חזקים ויציבים אולם כשפיטר שרון את שרי ש"ס הם ספגו מכה קשה.

 

בש"ס מנמיכים ציפיות ואומרים: "כשראש הממשלה מזמין אנחנו באים, אבל אנחנו לא צופים פריצת דרך משמעותית".

 

הפגישה הקודמת בין השניים, בחודש יולי, התקיימה בצל הדיונים על פירוק הקואליציה. לאחר הפגישה ההיא אמר ישי כי במהלכה "הודגשה רצינות במגעים עם ש"ס, לצד בחינת חלופות קואליציוניות שונות. המשוכה הראשונה היא המשוכה החברתית ודמותה היהודית של המדינה. זאת לצד הדיונים בסוגיות מדיניות", הוסיף.

 

בשעתו דחה שרון טענות כאילו הזמין את ש"ס לשיחה כדי ללחוץ על חברות הקואליציה האחרות. "אני יודע שיש הטוענים שהזמנתי אתכם כדי לעשות בכם שימוש. אני רוצה שתדע שההזמנה למשא ומתן היא בכנות, מתוך כוונה לנהל משא ומתן, ובוודאי שלא לגרום לש"ס פגיעה מעצם הכניסה למשא ומתן", אמר שרון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שאולי שם טוב
שרון ואלי ישי (ארכיון)
שאולי שם טוב
מומלצים