שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: רוסו בספק למשחק נגד בני יהודה

הקשר הקרואטי, שהחלים מפציעה בברך, סובל עתה מכאבי גב שמונעים ממנו להתאמן בצורה סדירה בימים האחרונים. אלון חרזי צפוי לפתוח מחר

קשרה הקרואטי של מכבי חיפה, ג'ובאני רוסו, נטש גם היום (שבת) את אימון הקבוצה בשל כאבי גב. עקב כך נראה כי רוסו ייעדר ממשחק הליגה מחר מול בני יהודה בקריית אליעזר (א, 20:35, שידור ישיר בערוץ 10).

 

רוסו, שרק בשבוע שעבר חזר מפציעה בברך שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, סובל מכאבי גב כבר מספר ימים והוא מתקשה לשוב לפעילות מלאה.

 


להזהר מהזהובים. בוקולי (צילום: AP)

  

נראה כי הבלם אלון חרזי יפתח מחר בהרכב במקומו של ווסטלי גונזאלבש שנפצע בגביע הטוטו. שחקן נוסף שייעדר מסגל הקבוצה הוא המגן נג'ואן גרייב שעדיין לא החלים מהמתיחה בשריר הירך.

 

"בני יהודה קבוצה טובה מאוד, עם שחקנים טובים מאוד" אמר הקשר הברזילאי גוסטבו בוקולי, לקראת המשחק. "אנחנו צריכים להיזהר מהם. צריך להיות מרוכזים ולתת מאה אחוז כדי לנצח. בכל משחק מכבי חיפה רוצה לנצח. בטח כשהיא משחקת בבית".

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אורי אוזן, אלון חרזי, אריק בנאדו, חיים מגרשווילי; שאבייר דירסאו, וואליד באדיר (רביד גזל), עידן טל (מיכאל זנדברג), גוסטבו בוקולי; יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

 

שירזי יעלה בהרכב התקפי

 

בבני יהודה מאמינים כי ניתן לחזור עם נקודות מקרית אליעזר, אבל יותר מכל רוצים לחזור הביתה בשלום ולא לספוג תבוסה כפי שקרה בעבר. הקבוצה יצאה לבית מלון בחיפה, על מנת להתכונן טוב יותר למשחק, זאת אחרי שערכה אימון מסכם בשבת. יניב והבה, שנעדר ממשחק גביע הטוטו, יחזור ויעמוד בשער, כאשר בחוד ההתקפה מתכנן המאמן ניצן שירזי לעלות עם כל ארבעת השחקנים ההתקפיים הטובים שלו - מטה בטורינה, גבריאל לימה, אלון מזרחי ובן לוז.

 

שירזי: "אנחנו רוצים לחזור לעצמנו, לשחק טוב, לצבור נקודות ובעיקר להחזיר את השקט ואת היציבות לקבוצה. אי מאמין שאפשר לעשות את זה גם מול מכבי חיפה".

 

בקבוצה הדגישו היום כי הסגל הנוכחי לא ישתנה עד תום העונה, למרות ניסיונות בשבוע האחרון לצרף שחקנים ישראלים נוספים.

 

הרכב משוער: והבה, מילוש רוסטונוביץ', גבע ברקאי, מוטי ששון, רוני גפני, ירון אביחיל, איוון מרוסלבץ', בן לוז, גבריאל לימה, מטה בטורינה, אלון מזרחי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רוני שיצר
רוסו. בספק מול הזהובים
צילום: רוני שיצר
מומלצים