שתף קטע נבחר

צ'לסי מתעניינת ביניב קטן

"ידיעות אחרונות" מפרסם כי חלוץ מכבי חיפה, יניב קטן, יצטרף לצ'לסי בעונה הבאה, אם ישלים את מכסת המשחקים בנבחרת, כדי שיוכל לקבל רישיון עבודה

חלוץ מכבי חיפה, יניב קטן, יצטרף ככל הנראה בעונה הבאה לצ'לסי אם ישלים עד סוף העונה את מכסת המשחקים בנבחרת ל-75 אחוז מהמשחקים הרשמיים בשנתיים האחרונות, כדי שיוכל לקבל רישיון עבודה, כך מפרסם היום העיתון "ידיעות אחרונות".

 

אנשי הקבוצה האנגלית עקבו בתקופה האחרונה אחרי השחקן והתרשמו ממנו, ואם הוא ימשיך בקו העלייה, יצטיין בנבחרת ולא יחמיץ משחקים (כמו נגד שווייץ) בעונה הבאה הוא יעבור לשחק בצ'לסי. מקורבי קטן אף טוענים כי בין הצדדים יש זכרון דברים.      

 


יניב קטן. צ'לסי מתעניינת (רוייטרס)

 

אליניב ברדה תובע 1.7 מיליון ש"ח מהפועל ב"ש

 

לאליניב ברדה נגמרה הסבלנות: חלוץ מכבי חיפה, שמרבה לבלות על הספסל בקריית אליעזר, הגיש ביום חמישי תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, נגד קבוצתו לשעבר הפועל באר שבע. באמצעות עורך דינו, דן חי, תובע ברדה סכום של 1.7 מיליון שקלים.

 

סכום התביעה נובע מההפרש בין השכר של ברדה במכבי חיפה לבין השכר אותו היה אמור להרוויח בחוזה עליו היה חתום ל-5 שנים בבאר שבע. בעבר, הגיעו ברדה ונציגיו להבנות עם ראשי באר שבע על כך שהקבוצה מבירת הנגב תעביר לשחקן 330 אלף שקלים.

 

לטענת ברדה, במשך שנה וחצי סירב זינו להעביר את הסכום. עורך דינו של ברדה, דן חי, אמר: "חבל שאליניב צריך להגיע לתביעה נגד הפועל באר שבע ואי אפשר היה לסיים את העניין בהסכם בין הצדדים, למרות פניות רבות שלי בכתב ובעל פה".

 

מהפועל ב"ש נמסר בתגובה: "כל מה שיהיה לנו להגיד נגיד בבוררות, ומה שיוחלט שם יהיה מקובל עלינו". כזכור, אחיו הצעיר של אליניב, ינון, שייך לסגל הנוכחי של הפועל באר שבע.


פורסם לראשונה 23/10/2004 18:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רוני שיצר
אליניב ברדה מכבי חיפה כדורגל
צילום: רוני שיצר
מומלצים