שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: אבוקסיס ואוגבונה ינוחו מול מכבי פ"ת

השניים לא ישחקו בגביע הטוטו כדי שיהיו רעננים למשחק בשבת מול באר שבע. שי אבוטבול: "שיחקנו טוב עוד לפני הניצחון". יצחק שום מתקרב לעמדת המאמן

כשהיא מעודדת מהניצחון הדרמטי 2:3 על בני סכנין, תארח ביום רביעי הפועל תל אביב את מכבי פתח תקווה במסגרת גביע הטוטו, במגרש בהרצליה שם ניצחה ביום שני את סכנין.

 

משה תאומים, אחד מבעלי הקבוצה, הבטיח כי בכל מקרה שמוליק חנין, המאמן הזמני של הקבוצה, ידריך את הקבוצה מול פתח תקווה ובשבת מול הפועל באר שבע. יוסי אבוקסיס ואיבזיטו אוגבונה צפויים לנוח, כדי שיהיו רעננים למשחק בשבת.

 

קשר הקבוצה, שי אבוטבול, אמר: "גם לפני הניצחון היינו בתקופה טובה, אבל לא הצלחנו להביא לידי ביטוי את היכולת שלנו לנקודות. ביום שני זה הצליח לנו ואני בטוח שעכשיו אנחנו ניראה טוב יותר ונביא יותר נקודות בליגה עם היכולת הזו. מעבר לזה, משחק גביע הטוטו חשוב מאוד למועדון, ואנחנו נעשה את הכל כדי לנצח".

 

בהפועל העריכו כי יצחק שום הוא המועמד המוביל לאמן את הקבצה עד תום העונה. זאת, לאחר הפגישה הראשונה שלו עם תאומים. שום לא הפחית את דרישותיו הכספיות, אולם בהפועל מתכוונים ככל הנראה להחתים אותו כבר בשבוע הקרוב. בכל מקרה, דירקטוריון הקבוצה יחליט בימים הקרובים בנושא.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי רוט
שמחה באדום. צרפתי ואדרי
צילום: יוסי רוט
מומלצים