שתף קטע נבחר

לאומית: נצחונות לראשל"צ, קרית שמונה ונתניה

מחזור 9: ראשון לציון גברה 3:1 על רעננה, ק"ש ניצחה את כפר סבא. מכבי נתניה הובילה 0:3 במחצית מול העולה החדשה ושמרה על הנקודות בבית, למרות צמד שערים של קובי חסן מעכו, שקבע את התוצאה הסופית 2:3

מכבי נתניה הצליחה להתאושש היום (ש') מההפסד הצורב לעירוני ראשון לציון בשבוע שעבר וחזרה לדרך הניצחון במסגרת המחזור התשיעי בליגה הלאומית, במשחקה הביתי מול הפועל עכו, עליה גברה - 2:3. זה לא עזר לקבוצתו של ראובן עטר להתקדם בטבלה, שכן עירוני ראשל"צ לא עצרה גם ברעננה, שם זכתה לניצחון חמישי ברציפות - 3:1. הפועל קרית שמונה שמרה על המקום השלישי, אחרי שגברה בבית על הפועל כפר סבא המדשדשת 0:2.

 

מכבי נתניה - הפועל עכו 2:3

 

המחצית הראשונה עמדה בשליטת המארחים ובראשם הזר הגנאי איברהים עבדול-ראזאק, שכבש את השער הראשון של הקבוצה בדקה ה-13. בתוספת הזמן הצטרף אליו אורן ניסים עם שער משלו ועבדול-ראזאק הספיק להשלים צמד עוד לפני השריקה לסיום המחצית. עכו הצליחה לצמק את התוצאה משער של קשר נתניה לשעבר, קובי חסן, בדקה ה-62 וזכתה ליתרון מספרי שש דקות לאחר מכן, עם הרחקתו של עבדול ראזאק. לרוע מזלה של העולה החדשה, כל שהצליחה לעשות הוא להשיג שער נוסף מרגלי חסן בדקה ה-78 - מה שלא הספיק ולו לנקודה בודדת.

 

הפועל רעננה - עירוני ראשון לציון 3:1

 

הקטר של ראשון לציון צובר תאוצה בדרך חזרה לליגת העל, כך לפחות נדמה בשלב מתקדם זה של העונה. היום ניצחה הקבוצה זו הפעם החמישית ברציפות ועשתה זאת בהובלת המנוע הבלתי נלאה שלה, משה סבג. שחקן הכלבו הוותיק של ראשון לציון כבש שלושער ברעננה והבטיח לקבוצה את המקום השני. סבג כבש כבר אחרי 6 דקות ועשה זאת שוב בחלוף עשרים דקות. פיטר אמולה צימק אמנם בדקה ה-37, אולם השלישי של סבג, בדקה ה-70, לא הותיר למארחים סיכוי.

 

הפועל קרית שמונה - הפועל כפר סבא 0:2

 

אחרי מפך הנפש של העונה שעברה, חוזרת הפועל קרית שמונה ומסתערת על הכרטיס לליגת העל. היום השיגה את ניצחונה השלישי ברציפות, מול האורחים המאכזבים מהשרון. איל בן עמי, יוצא הפועל תל אביב, כבש כבר בדקה השמינית. המארחים שלטו במשחק ורק הגבירו את שליטתם אחרי הרחקתו של אלון חלפון מכפר סבא בדקה ה-27.  אסף קריספיס, שחקן הרכש ממכבי תל אביב, כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה בדקה ה-66 וקבע את תוצאת המשחק.

 

מכבי הרצליה ניצחה בחוץ את צפרירים חולון מהתחתית 2:0, בזכות צמד שערים של יניב לוזון בדקות ה-19 וה-42. במשחק מוקדם שהסתיים אתמול (ו') סיימו עירוני רמת השרון והכח רמת גן בתיקו ללא שערים. המחזור יושלם ביום שני, במשחק בין הפועל ירושלים ומכבי אחי נצרת.


פורסם לראשונה 06/11/2004 16:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ראובן עטר. מאמן נתניה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים