שתף קטע נבחר

חשד: עובדת בית הספר היתה גנבת סדרתית

עירנותה של מנהלת בקריית גת הביאה ללכידתה של עובדת בית הספר, שגנבה תיקים, מסמכים וארנקים מעמיתיה. בחקירתה התברר כי זה לא בית הספר הראשון שבו עשתה את מעשיה

גנבת בין כותלי בית הספר: מנהלת מאחד מבתי הספר היסודיים בקריית גת התלוננה כי מזה זמן נגנבים ארנקים של עובדים בבית ספרה, ובהם מסמכים וכסף מזומן. המשטרה ייעצה למנהלת להתקין מצלמות אבטחה.

 

ואז נחשפה האמת: במשך מספר ימים תיעדה המצלמה כיצד עובדת בכירה בבית הספר, בת 38, גנבה תיקים אישיים של העובדים, ארנקים ומסמכים.

 

לאור ראיות אלו ערכה המשטרה חיפוש בביתה של העובדת וגילתה מסמכים אישיים של העובדים שהתלוננו. אתמול נחקרה העובדת הבכירה במשטרת קריית גת, הודתה במעשים וסיפרה: "נקלעתי למצב נפשי קשה והמצוקות הכלכליות בבית הביאו אותי לעשות את המעשים".

 

העובדת הורחקה מבית הספר ונאסר עליה לבוא במגע עם כל העובדים. במהלך החקירה הודתה אף במקרים אחרים שבהם גנבה גם מבתי ספר אחרים, שבהם עבדה בעבר. הנהלת בית הספר והמפקחת דנו בהשלכות של המקרה.

 

המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על שם בית הספר וכן שם העובדת. מפקד התחנה בקריית גת, רב פקד אורי גלבוע, אמר כי "יש לציין את שיתוף הפעולה של בית הספר עם המשטרה, שהביא לגילוי המהיר של החשדות המיוחסים לעובדת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים