שתף קטע נבחר

דוידוביץ' נבדק; סובל ממתיחה בלבד במפשעה

שוער נבחרת ישראל ומכבי חיפה, שנפצע במשחק מול בית"ר בשבת, יחזור לאימונים מלאים בימים הקרובים אך עדיין לא ידוע אם ישחק במחזור הבא, מול מ.ס אשדוד. רוני לוי: "התיקו מול בית"ר - אכזבה גדולה מבחינתנו"

ניר דווידוביץ' סובל ממתיחה בלבד במפשעה, כך עלה מבדיקה שעבר הבוקר שוער מכבי חיפה, בעקבות פציעתו במשחק בשבת במשחק נגד בית"ר ירושלים (0:0).  מדובר במתיחה ממנה כבר סבל דוידוביץ' בעבר, ואשר החמירה כתוצאה מתנועה לא נכונה שביצע במהלך המשחק.

 

כבר בבוקר, עוד לפני הבדיקה, ערך השוער אימון קל ובימים הקרובים יחזור לאימונים מלאים. עם זאת, רק במהלך השבוע יתברר אם יוכל לשחק במחזור הקרוב נגד מ.ס אשדוד, או שתום אלמדון ימשיך לעמוד במקומו בין הקורות.

 

 


דוידוביץ'. הפציעה קלה מכפי שהוערך בתחילה (צילום ארכיון - איי פי)

 

מאימון הצהריים שערכה הקבוצה נעדר הקשר הברזילאי חאבייר דירסאו ששוחרר לצורך מנוחה. שי בירוק נעדר מהאימון מאחר וכמו בכל יום ראשון, לא שוחרר מבסיסו.

 

בחיפה דיברו לאחר המשחק בטדי על ההזדמנויות הרבות אליהן הגיעו, וההחמצות הרבות בתוך הרחבה. החלוץ הארגנטינאי, רוברטו קולאוטי, אמר: "הגענו ליותר מצבים מאשר בית"ר, אבל לא היה לנו מזל ולא ידענו איך לנצל אותם, ובגלל זה אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. היינו צריכים לנצח בשקט. יכול להיות שעובר משהו על הקבוצה. בפתח תקווה לא שיחקנו טוב. היום שיחקנו טוב, והפער מהמקום השני נותן לנו תחושת רגיעה".

 

מאמן הקבוצה, רוני לוי: "התוצאה היא אכזבה גדולה מבחינתנו. שיחקנו יוצא מן הכלל ולצערי החמצנו את כל ההזדמנויות אליהן הגענו. הקהל ראה הרבה דברים במשחק, וחבל שהוא לא ראה שערים. שיחקנו נגד קבוצה שנמצאת בכושר טוב ואשר זוכה לתמיכת הקהל הגדול שלה. לכן, מגיע כל הכבוד לשחקנים שלנו"

 

יניב קטן: "לא היינו מרוכזים מול השער. היה חסר לנו שער אחד להכריע את המשחק, אבל אנחנו לא מאוכזבים. היינו צריכים לנצח אבל זכינו בנקודה ונקווה לנצח בשבוע הבא את אשדוד. בכל משחק אנחנו מגיעים ל-7-8 מצבים וברגע שכדור אחד ייכנס יגיעו הרבה שערים".

 

קשר מכבי חיפה, עידן טל: "עמדנו טוב על המגרש, בית"ר הגיעו אולי לחצי מצב. בסך הכל זה היה משחק טוב שלנו, וחשוב שהבעיטה האחרונה תהיה במסגרת, אך הערב זה לא קרה. סבלנו מחוסר ריכוז".


פורסם לראשונה 05/12/2004 11:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
מכבי חיפה. לא מצאו את הרשת
צילום: ראובן כהן
מומלצים