שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: רייס הושעה, שטראובר עשוי לעזוב בתום העונה

הקשר הברזילאי, שדיבר בגנותו של ניר קלינגר, הושעה עד שיועמד בפני ועדת משמעת. המתח בין שוער מכבי ת"א לקלינגר עלה על רקע אי שיתופו במשחק נגד יובנטוס. לשטראובר יש חוזה לשנה נוספת פרט לזו הנוכחית, אך לאור האירועים האחרונים יתכן כי הוא ישוחרר בתום העונה

מכבי תל אביב סיימה את הופעותיה באירופה עם מחמאות רבות על רקע היכולת המשכנעת במשחק נגד יובנטוס (1:1). אבל בלי מתחים, תככים וסקנדלים כנראה שאי אפשר.  

 

במכבי החליטו להשעות את הקשר הברזילאי ברונו רייס, שאמר לאחר המשחק: "ניר קלינגר שקרן וכל מכבי תל אביב משקרים, אם הם אומרים שאני רוצה לעזוב את הקבוצה". בקבוצה הוחלט להשעות את השחקן עד שיועמד בפני ועדת משמעת. רייס הגיע היום לאימון הקבוצה וקיבל הודעה כי אינו רשאי להתאמן עם יתר השחקנים. רייס אמר למקורביו: "יש לי חוזה גם לעונה הבאה. אני שחקן של מכבי ולא מבין למה הם עושים לי את זה".

 

יש לציין כי רק לפני כחודש הוחלט לקנוס שחקן שמתראיין ללא אישור בסכום של 10,000 דולר. קלינגר אמר בהקשר הזה: "אנחנו נבדוק בדיוק מה היה אתמול בערב. יש לנו חוקים מאוד ברורים במועדון, ואם אכן זה קרה, זו חציית קו אדום. אנחנו נפעל ונגיב בהתאם".

 


בדרך החוצה. ברונו רייס (צילום: אלי אלגרט)

 

גם השוער לירן שטראובר כועס מאוד על קלינגר והצוות המקצועי, שהעדיף את השוער הצעיר, גל ניר, על פניו במשחק נגד יובנטוס. שטראובר זעם בחדר ההלבשה, כשקלינגר הקריא את ההרכב. את עיקר כעסו הפנה לעבר מאמן השוערים שורה אובארוב, שהמליץ לקלינגר להרכיב את גל. שטראובר התקשה להבין מדוע המאמן לא טרח להודיע לו כי הוא אינו בהרכב, אלא רק באסיפה כשעתיים לפני המשחק. השוער חש כי לא זכה להערכה, למרות המאמץ העילאי שעשה להתגבר על הפציעה.

 

לאור האירועים האחרונים, שוקלים במכבי לסיים את החוזה עם שטראובר מוקדם מהצפוי. לשוער יש חוזה לשנה וחצי, ולא מן הנמנע כי יעזוב את קרית שלום כבר בתום העונה הנוכחית. ללא קשר לאירוע, קלינגר מתכוון להעניק לגל ניר קרדיט גם בשבת במשחק החשוב מול בני יהודה.

 


שוער בירידה. לירן שטראובר (צילום: ראובן שוורץ)

 

במכבי מתכוונים לעשות מספר רב של שינויים בחודש הקרוב. שוקי נגר, ברונו רייס וג'ון פנטסיל יעזבו בוודאות ובמקומם צפויים להגיע לפחות שני חלוצים. השמות המוזכרים לחיזוק הקבוצה הם שלומי ארבייטמן, אופיר חיים ואנדראס פרוחננקובס. בקבוצה יבדקו את האפשרות לשחרר את אחד החלוצים המאכזבים, ישמאעל אדו או אמיל אמבמבה. מעמדו של האחרון התחזק בעקבות השיפור הניכר ביכולתו.

 

ברוך דגו נשא את לפיד המכביה

 

למחרת משחק הפרידה מליגת האלופות, השכים ברוך דגו מוקדם בבוקר, כדי לקבל יחד עם הכדורסלנית לימור מזרחי את לפיד המכביה, שהודלק הבוקר בקברות המכבים. את הלפיד הדליק נשיא המדינה, משה קצב, שהעביר אותו לאל"מ פינקי זוארץ, שנפצע לפני חודשיים ממטען ברצועת עזה. זוארץ העביר את הלפיד לדגו.

 

מזרחי ודגו הפכו להיות נושאי הלפיד הראשונים של המכביה הקרובה. הלפיד ייצא לסיבוב ברחבי העולם, עד שיגיע בחזרה לישראל בקיץ הקרוב לטקס הפתיחה של המשחקים.

 

בהכנת הידיעה השתתף איתי שנקמן
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מתיחות עם שטראובר. קלינגר
צילום: גיל נחושתן
מומלצים