שתף קטע נבחר

שאקיל: קובי הוא קורבט, אני חומת לבנים

המשורר של מיאמי היט הפליג באנלוגיה מעולם התחבורה, כשתיאר את מה שהולך לקרות בשבת, במשחק הראשון שלו בלוס אנג'לס מול בראיינט והלייקרס

ביום שבת הקרוב זה יקרה, הרגע לו חיכו חובבי ה-NBA - שאקיל אוניל מגיע לסטייפלס סנטר עם מיאמי היט, כדי לעשות ככל שביכולתו לעצור את קובי בראיינט והלייקרס. בקיץ, עזב שאקיל את עיר המלאכים לטובת פלורידה, בעיקר בגלל בראיינט, שהפך לחביב הנהלת הלייקרס שבנתה סביבו את הקבוצה.

 

מאז שעזב את לוס אנג'לס לא הפסיק שאק ללכלך על בראיינט, בעיקר בגלל שהגארד הכשרוני פתח את הפה וסיפר איך לטענתו, היה שאקיל משלם לבחורות כדי שישמרו על שתיקה ולא יספרו על התהוללויותיו במשחקי החוץ של הלייקרס. שאקיל אפילו הקדיש שיר ראפ שכתב בעצבים על בראיינט רק לפני מספר חודשים.

 


עוד לבנה בחומה. בראיינט ואוניל עם טעם של פעם (איי.פי)

 

בראיון שהעניק לרשת ABC לקראת המשחק, התפייט שאקיל: "קובי בראיינט הוא כמו קורבט (מכונית יוקרה מהירה) ואני כמו חומת לבנים. אתם יודעים מה קורה כשקורבט נכנס בקיר לבנים". כשנשאל על טיב מערכת היחסים עם קובי במהלך 3 האליפויות הרצופות, השיב: "אנשים חושבים שצריך מערכת יחסים טובה בין שחקנים כדי לזכות באליפות וזה לא נכון. צריך שיהיה כבוד הדדי. האם אי פעם היינו קרובים? לא ממש. האם כיבדתי את המשחק שלו? ברור שכן".

 

אוניל חשף כי על עובדת פיטוריו של פיל ג'קסון לאחר ההפסד בגמר הפלייאוף לפיסטונס, הוא למד רק מאתר האינטרנט הרשמי של ה-NBA. "בדרך כלל כשמשהו קרה בקבוצה הייתי יודע על כך במהירות, אבל לאחר ששמעתי על פיטוריו, ידעתי שהולכים להיות שינויים בקיץ".

 

אוניל סירב להגיב לדברים של בראיינט לפני שבוע בראיון ל-ESPN, בהם אמר כי הוא רוצה להתנצל בפניו, אך לא הצליח להשיג אותו. "אני יודע איזה אדם הוא קובי. ניסיתי להגיד את זה בשמונה השנים האחרונות. אני תמיד עשיתי דברים בצורה הקלאסית". יהיה חם ביום שישי בלוס אנג'לס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שתי טיפות מים בראיינט. קורבט
מומלצים