שתף קטע נבחר

NBA: פיניקס חזרה לנצח, לברון חטף מרפק

קוונטין ריצ'רדסון חזר לעצמו עם שיא שלשות בניצחון הסאנס 96:107 על ההורנטס. ג'יימס נפצע ממרפק של מוטומבו בהפסד קליבלנד 98:87 ליוסטון. דטרויט ניצחה בוושינגטון מסל של בילאפס עם הבאזר

יממה אחרי תצוגת הנפל שלו בהפסד פיניקס לסן אנטוניו, חזר לעצמו קוונטין ריצ'רדסון עם שיא מועדון לקליעות שלוש בערב אחד. 9 שלשות שלו ו-31 נקודות בסך הכל היו מהגורמים העיקריים לניצחון הסאנס 96:107 על ניו אורלינס הורנטס.

 

"עד שמישהו אחר לא יבוא במקומי או עד שאני לא אשבור את השיא הזה, אני נמצא בספרי ההיסטוריה", אמר ריצ'רדסון, אשר השלשה האחרונה שלו הבטיחה למעשה את הניצחון של הסאנס. "זה משהו מיוחד עבורי ואני גאה בשיא ששברתי היום, אבל יותר חשוב זה שהבאתי לשינוי במשחק ושעזרתי לקבוצה לנצח".

 


סטיב נאש. פיניקס שוב מנצחים, אחרי הפסד לא שגרתי (צילום - רויטרס)

 

סטיב נאש חזר גם הוא לכושר אחרי משחק חלש במיוחד מול הספארס, קלע 22 נקודות וחילק 9 אסיסטים בניצחון על ההורנטס. אמרה סטודמאייר הוסיף 15 נקודות ופיניקס מחזיקה במאזן הטוב בליגה - 4-25. את קלעי ניו אורלינס הוביל הרוקי ג'יי-אר סמית עם 23 נקודות.

 

מזל טוב ללברון ג'יימס? לא בטוח. יממה לפני יום הולדתו ה-20 ספג כוכב קליבלנד מרפק בפניו במהלך המחצית הראשונה בהפסד 98:87 ליוסטון רוקטס ואת המשחק סיים עם מגבת על הפנים, הרבה קרח ומראה כללי של מתאגרף אחרי קרב לא מוצלח במיוחד.

 

את המתנה המפוקפקת ליום הולדתו קיבל לברון מדיקמבה מוטומבו, שהסביר מאוחר יותר: "לא ראיתי אותו. שמעתי 'בום' ופתאום ראיתי אותו על הרצפה. אני מקווה שזה לא חמור מדי". אריק סנואו, גארד הקאבס, צפה את הסכנה ואמר כי הזהיר את לברון מפני מי ששיחק איתו בעבר בפילדלפיה: "הוא היה משבית שחקנים מהקבוצה ומהיריבים, הדברים האלה מאד מסוכנים". ג'יימס, בסופו של דבר, סובל מפגיעה בעצם מעל עינו השמאלית.

 

"את רשימת קלעי יוסטון הוביל טרייסי מקגריידי עם 34 נקודות, יאו מינג הוסיף 20 עבור הקבוצה שהשיגה ניצחון חוץ ראשון אחרי חמישה הפסדים. דרו גודן סיים כקלע המוביל של קליבלנד עם 21 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. זידרונאס איגלאוסקאס הוסיף 17 נקודות ו-11 ריב'.

 

האלופה, דטרויט פיסטונס, חזרה עם ניצחון 105:107 מוושינגטון, בזכות סל של צ'ונסי בילאפס בזריקה מרחוק, 0.7 שניות לסיום. "הייתה לו יד חמה, הוא לקח על עצמו את המשחק", אמר בסיום המאמן לארי בראון, שבחר לא לבקש פסק זמן ברגעי ההכרעה. "היה לו את הביטחון לקחת את הזריקה הזאת ולדאוג שלא תהיה להם הזדמנות נוספת".

 

בילאפס קלע 10 נקודות מתוך 32 בסך הכל בחמש הדקות האחרונות וגם הוסיף חסימה משמעותית 58 שניות לסיום. דטרויט, שחזרה מפיגור 15 נקודות במהלך הרבע השלישי, צברה ניצחון שלישי רצוף. ראשיד וואלאס קלע 23 נקודות לאלופה - 12 מתוכן ברבע הרביעי, בן וואלאס הוסיף 8 נקודות ו-14 ריבאונדים. גילברט ארנאס סיים עם 34 נקודות, שבעה אסיסטים ושש חטיפות לזכות הוויזארדס.

 

יתר משחקי הלילה

 

ניו יורק - מינסוטה 87:100, ממפיס - בוסטון 109:117, קליפרס - יוטה 90:101, גולדן סטייט - טורונטו 105:111, שארלוט - אינדיאנה 74:71, אורלנדו - מילווקי 111:105.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
ריצ'רדסון. שיא שלשות
צילום: איי פי
מומלצים