שתף קטע נבחר

שחקני בית"ר קיבלו משכורות של שלושה חודשים

הקבוצה אמנם הפסידה בשבת, אבל השחקנים מאוששים לאחר שקיבלו את משכורות שלושת החודשים האחרונים. מאיר פניג'ל ייפגש מחר עם סוכנו של אדו

למרות האוירה הקשה בבית"ר ירושלים בעקבות ההפסד בשבת 1:0 לבני יהודה סיימו השחקנים את האימון היום (ב') כשהם מעודדים. הסיבה: הקבוצה שילמה להם את כל החובות עבור כל שלושת החודשים שהיתה חייבת, כולל מענקים עבור 19 נקודות ליגה שהקבוצה צברה.

 

האימון התקיים בגשם שוטף ומגרש האימונים ב"בית וגן" היה בוצי והיקשה על השחקנים לתפקד. מהאימון נעדרו הקשר אבי נמני הסובל מפציעה בברכו, והבלם אינדיו פריירה שנפצע בשבת ובראשו נתפרו שבעה תפרים.

 

המאמן אלי אוחנה לא הירבה במילים באספת הקבוצה שקדמה לאימון, אבל דרש משחקניו להתעשת ולחזור לעצמם אחרי המפלה שספגו ואחרי שגילו חוסר רצינות באימוני השבוע שעבר. שחקנים בקבוצה אמרו: "אוחנה לא צריך לדבר איתנו. כולם יודעים שצריך להתייחס ברצינות למשחק נגד הפועל פתח תקווה ביום רביעי בגביע הטוטו, ובוודאי שחייבים לנצח את סכנין בשבת".

 

מאיר פניג'ל וסוכנו של החלוץ ישמעאל אדו, מאיר ריפמן, קבעו להיפגש מחר על מנת לדון בהעברת השחקן הגנאי ממכבי תל אביב לבית"ר ירושלים. הקבוצה תארח את הפועל פתח תקווה ברבע גמר גביע הטוטו ביום רביעי בשעה 16:00.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צפריר אביוב
סוף-סוף משכורות לשחקני בית"ר י-ם
צילום: צפריר אביוב
מומלצים