שתף קטע נבחר

אוהדי בית"ר ירושלים: "נקבל את סכנין בפרחים"

בעקבות חששם של אוהדי סכנין להגיע לטדי בשבת ובעקבות בקשותיה של הנהלת הקבוצה לסידורי אבטחה מיוחדים, מנסים אוהדי בית"ר ירושלים להרגיע את האוירה: "אף אחד לא ייגע בהם. לא יהיו קללות"

נציג אוהדי בני סכנין, סמיר בדארנה, הביע שלשום (ב') בשיחה עם ynet את חששו מהביקור בשבת באצטדיון 'טדי' לאור ארועי העבר במשחקים בין בית"ר ירושלים לנציגות המגזר הערבי. הנהלת בני סכנין אף תבעה מהאוהדים להגיע בהסעה מאורגנת ולא ברכביהם הפרטיים, ודרשה הגנה משטרתית על האוטובוסים שיסיעו את הקבוצה ואת אוהדיה. לקראת המשחק מנסה נציג אוהדי בית"ר ירושלים להרגיע את האוירה.

 

מאיר אסולין (בן 46) הוא אחד האוהדים הוותיקים של בית"ר, היושב דרך קבע ביציע המזרחי. "המשחק יעבור בשלום", הוא צופה לקראת שבת. "דיברתי עם כמה חבר'ה במטרה להתארגן לקראת המשחק. לא יהיו קללות וכל הדברים האלה. אנחנו הולכים לקבל את אוהדי סכנין בפרחים. כל הפחד הזה, שמבקשים הגנות מהמשטרה, זה סתם עושה בלגאן בין המועדונים. לא צריך לפחד. שיבואו בלי משטרה ולא יקרה כלום. אף אחד לא ייגע בהם ואף אחד לא יקלל אותם".

 

אתה יכול להתחייב שלא ישמעו קריאות 'מוות לערבים'?

 

"אני מתחייב שגם אם יגיעו ל'טדי' כל סכנין, עם הנשים והילדים שלהם, אף אחד לא ייגע בהם. ההנהלה שלהם לא צריכה לחמם את העסק. אף אחד לא ייגע באף אחד. נבוא בהגינות וננצח את המשחק הזה. אם הם לא יתחילו עם בלגאן אוהדי בית"ר יקבלו אותם עם פרחים ונשיקות. גם אם הם יקללו את ליאור אסולין לא יעשו להם כלום".

 


מוזמנים לטדי. אוהדי בני סכנין (צילום - אי פי) 

 

נציג אוהדי סכנין אמר שאי אפשר להשתלט עליכם.

 

"אז תגיד לו שיו"ר אוהדי יציע ג' אמר שאין לו מה לדאוג. אני מוכן לפגוש אותו לפני המשחק ואני גם מוכן לעשות טקס בכניסה למגרש. ואני מדבר בשם אוהדי כל בית"ר ירושלים. גם אם נפסיד חלילה, לא יקרה שום דבר ולא תהיה אלימות".

 

על המשחק עצמו אומר אסולין: "אני אופטימי ואני מקווה שהשחקנים הבינו מה קרה בשבת נגד בני יהודה. אנחנו מחכים לחיזוק, אבל מהבחינה המקצועית אנחנו מרוצים שישמעאל אדו לא יגיע, כי הוא לא שווה, וגם אמרתי את זה לאלי אוחנה".

 

סכנין: חלוץ איטלקי הגיע למבחנים בקבוצה

 

החלוץ האיטלקי סבסטיאן ויירה הגיע הבוקר לישראל על מנת להיבחן בבני סכנין. ויירה בן ה-24 שיחק לאחרונה בליגה הראשונה בפראגוואי ואחר הצהריים קיים אימון ראשון בסכנין.

 

הנהלת הקבוצה הטילה עונש קנס בסך 500 דולר על הקשר הקונגולזי אלן מסודי, לאחר שהתברר כי הוא יצא לבלות בליל הסילבסטר, לפני המשחק נגד הפועל פתח תקווה. היו"ר מאזן גנאים: "אם יתברר שהוא בילה עד הבוקר הקנס יגדל בעוד 500 דולר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי בית"ר מרוצים שלא יגיע. אדו
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים