שתף קטע נבחר

שחקן במכבי ת"א: התפילה בכותל לא תעזור לנו

חלק משחקני הקבוצה לא ממש אהב את היוזמה של ארז מסיקה להתפלל בכותל המערבי כדי להסיר את הקללה הרובצת על המועדון. הרומני קוסטסקו ערך אימון בכורה במכבי, שסיימה את הכנותיה למשחק בשבת נגד הפועל חיפה. איתן עזריה צפוי לפתוח בהרכב חיפה, אנסומבו חוזר מהרחקה

החלוץ הרומני דניאל קוסטסקו ערך אימון בכורה במכבי תל אביב, שסיימה את הכנותיה למשחק הבית בשבת נגד הפועל חיפה (20:30, שידור ישיר בשלם וצפה). חלוץ נוסף, הניגרי אייזיה גודווין, נחת לפנות בוקר (ו') ויתאמן לראשונה בשורות הצהובים רק ביום א'. השניים צפויים להיבחן בקבוצה, כאשר קוסטסקו צפוי לחתום ולתפוס את מקומו של ישמעאל אדו שיועבר לקבוצה אחרת או שכרטיסו יוקפא.

 

חלק משחקני מכבי תל אביב חשו קנאה בשחקני היריבה העירונית והחליטו לארגן תפילה בכותל המערבי, על מנת להסיר את המזל הרע שפוקד את הקבוצה, לדבריהם. השחקנים מתכוונים לעשות תפילת תיקון, בין השאר, בשל העובדה שהקבוצה שיחקה בערב ראש השנה בליגת האלופות. חלק מהשחקנים סבורים כי זה היה הגורם העיקרי לבעיות של הקבוצה. את הרעיון יזם ארז מסיקה, שנחשב לאיש מאמין.

 

חלק אחר של השחקנים התנגד לרעיון: "אין ספק שכל אחד יכול לעשות ולהאמין במה שהוא רוצה, אבל אני בטוח שהבעיה שלנו היא לא קללה, אלא יכולת גרועה וחוסר מוטיבציה של חלק מהשחקנים. עדיף שהשחקנים יתרגלו לשחק יותר טוב מאשר לבקש רחמים ותפילה. אבל מי שרוצה שיעשה את זה, לחלק מאיתנו לא נוח עם זה".

 

מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, צפוי לפתוח לראשונה העונה עם שני חלוצים: אמיל אבמבה ואופיר חיים. תמיר כהן ייעדר מכיוון שהוא לא החלים מהניתוח בקע שעבר. אבי סטרול הפצוע יוחלף על ידי משה מישאלוב.

 

הרכב משוער: גל ניר; קובי מוסא, מרסיו ז'ובאניני, מישאלוב, סאלם אבו סיאם; אורן זיתוני, ברונו רייס, ברוך דגו, לירן כהן; אופיא חיים ואמיל אמבמבה.

  

הפועל חיפה: הופעת בכורה לעזריה, אנסומבו חוזר

 

מגן הרכש של הפועל חיפה, איתן עזריה, צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה נגד מכבי תל אביב. עזריה, שישחק במקום חי בן לולו המורחק, חתם ביום רביעי על החוזה בקבוצתו החדשה. להרכב הקבוצה עשוי לשוב הקשר הקונגולזי מזואה אנסומבו, אשר ריצה עונש הרחקה במשחק בשבוע שעבר נגד הפועל נצרת עילית (0:0).

  

אחרי שלא הצליחו לנצח באף אחד מהמשחקים האחרונים נגד קבוצות התחתית מאמינים בהפועל חיפה, השקועה עמוק מתחת לקו האדום, שניתן לבצע תפנית דווקא נגד הצהובים של ניר קלינגר. השוער שגיא שטראוס: "המצב שלנו קשה ונצטרך לחלץ את העגלה מהבוץ".

 

השיחרור של הבלם הקונגולזי איב יובלדיו קיטוטלי לא הגיע עדיין מקבוצתו הטוניסאית והוא לא יוכל לשחק בשבת. בקבוצה ממשיך להיבחן הבלם הקונגולזי יאיה. אוהדי הקבוצה יוכלו להגיע למשחק בהסעות מאורגנות, אשר ייצאו בשעה 18:00 מקרית חיים ובשעה 18:30 מקרית אליעזר. כ-500 אוהדי חיפה עשויים להגיע למשחק.

 

הרכב משוער: שגיא שטראוס; איתן עזריה, סאלח חסארמה, אלירן אלקיים, איסלם כנען; כפיר לייבוביץ' (מאיר בן מרגי), מזואה אנסומבו, ראובן עובד, גיל ורמוט; ג'ף טטואנה, מומוני מסודי (ברנרד האגן).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תומריקו
האיש מאחורי היוזמה. מסיקה
צילום: תומריקו
מומלצים