שתף קטע נבחר

חשד: בני 15 סחטו והשפילו את חבריהם

קבוצה של שישה תלמידים מאזור הקריות חשודים שהשפילו וסחטו את חבריהם בבית הספר, דרשו מהם אוכל וכסף והיכו אותם ללא סיבה. שני חשודים כבר נעצרו והשאר ייעצרו בקרוב

פרשת התעללות בקריות: משטרת זבולון חוקרת חשד לפיו קבוצה של שישה תלמידי תיכון בני 15 מאזור הקריות נהגה להתעלל ולסחוט באיומים את חבריהם. היום (שלישי) נעצר אחד החשודים בפרשה.

 

בתחילת השבוע נעצר חשוד נוסף, ומעצרו הוארך על-ידי שופט נוער בארבעה ימים. בידי המשטרה פרטיהם של ארבעת החשודים האחרים בפרשה, והם צפויים להעצר בקרוב.

 

חקירת הפרשה החלה לפני כשלושה שבועות בעקבות תלונה של שני תלמידים מאחד מבתי הספר התיכונים באזור הקריות. הם סיפרו כיצד נפלו קורבן לקבוצת החשודים בסחיטה, שנהגו להשפיל אותם, לצוות עליהם להביא להם דברי מאכל ונטלו חפצים שונים שהיו ברשותם לרבות כסף.

 

מחקירת מחלק הנוער בתחנת זבולון, בפיקודו של פקד מיכה גבאי, עולה כי התלמידים החשודים נהגו להכות את המתלוננים כאשר לא הביאו להם את מבוקשם, וגם ללא סיבה מיוחדת כאשר נתקלו בהם בחצר בית הספר.

 

מפקד משטרת זבולון, ניצב משנה קובי בכר, אמר ל-ynet, כי כשהחלו החשודים לדרוש כסף היה הדבר "קו אדום" מבחינת הנסחטים והם סירבו למסור את כספם והחליטו לערב בנושא את המשטרה.

 

במשטרה ציינו את שיתוף הפעולה הטוב שלו זכו מצד הנהלת בית הספר, ששיתפה פעולה בחקירת הפרשה ובסיוע לתלמידים שנפלו קרבן למעשה האלימות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים הורנשטיין
התלמידים היכו והשפילו (אילוסטרציה)
צילום: חיים הורנשטיין
מומלצים