שתף קטע נבחר

בן זקן: "הקנס לשחקנים עדיין לא מבוטל"

יו"ר מ.ס אשדוד לא יוצא מגדרו אחרי הניצחון על הפועל חיפה, ומסרב לבטל את העונש: "לא השתנה שום דבר. אנחנו עדיין לא מרוצים מהיכולת ומהגישה של השחקנים"

"למרות שניצחנו לא הייתי מרוצה מהמשחק", כך אמר היום (ד') מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי לשחקני הקבוצה באספה שהתקיימה לפני האימון - הראשון שערכו השחקנים לאחר הניצחון ביום שני 1:3 בחוץ על הפועל חיפה.

 

מזרחי הוסיף: "ביום שישי אגיד לכם בדיוק ממה לא הייתי מרוצה ומה צריך לתקן". לאחר המשחק אמר כזכור מזרחי כי לא היה מרוצה מהתפקוד ההגנתי של החלק הקדמי של הקבוצה ומכך שהפועל חיפה הגיעה להזדמנויות. היו"ר ג'קי בן זקן אמר היום ל-ynet כי למרות הניצחון הוא עשוי להפעיל את עונש הקנס שהטיל על השחקנים לאחר ההפסד 2:0 להפועל באר שבע.


"המערכת תצטרך להתאזר בסבלנות (צילום ארכיון: ראובן שוורץ)

 

בן זקן: "לא השתנה שום דבר. אנחנו עדיין לא מרוצים מהיכולת של השחקנים. אמרתי שלא אכפת לי גם להפסיד, השאלה היא איך מפסידים. הקנס ניתן אחרי ההפסד לבאר שבע בעקבות סדרה של תצוגות מבישות ובגלל חוסר מוטיבציה מצד השחקנים. אני עדיין לא חושב שראינו במשחק האחרון את מה שראינו מהשחקנים בשליש הראשון של העונה. ניצחנו והנקודות חשובות, אבל עדיין יש מה לשפר. זה עניין של נשמה ואיך השחקנים נראים על המגרש. כמו שלא נתתי מיד קנס אחרי התבוסה הראשונה נגד מכבי חיפה, כך כל המערכת תצטרך להתאזר בסבלנות ולראות את התוצאות לאורך זמן ולא בעקבות משחק אחד או שניים".

 

בנוגע למטרות הקבוצה בהמשך הליגה אמר בן זקן: "המטרה שלנו להידבק לצמרת בניגוד לקבוצות אחרות בכדורגל. עד לפני כמה מחזורים עשינו את זה בצורה מוצלחת ואני רוצה שזה ימשיך. אם בסוף העונה נתברג במקום השני זה יהיה פנטסטי".

 

החלוץ שי הולצמן, שספג במשחק מכה בצלעות, התאמן היום באופן חלקי בלבד. בקבוצה עדיין לא יודעים אם הולצמן יהיה כשיר למשחק בשבת נגד מכבי תל אביב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צפריר אביוב
ג'קי בן זקן
צילום: צפריר אביוב
מומלצים