שתף קטע נבחר

ליגת העל צוללת: 4,300 צופים בכל המגרשים

ההתאחדות קיבלה את נתוני מכירות הכרטיסים מהמחזור ה-17 ומתברר שהקהל ממשיך להדיר רגליו מהמגרשים. בכיר בהתאחדות: "המספרים מבהילים, אי אפשר להמשיך כך"

אף אחד כבר לא מופתע נוכח מכירות הכרטיסים הדלות העונה בליגת העל, אבל מתברר כי בכל שבוע מחדש שוברות הקבוצות שיאים חדשים. במחזור ה-17, שנערך לפני כשבועיים, הגיעו למשחקים כ-4,300 צופים בלבד (הנתונים נשלחים מהקבוצות אל ההתאחדות שבועיים אחרי המחזור) - כמות צופים אשר עד לפני מספר שנים הייתה מאכלסת יציעים של מגרש בודד.

 

בני יהודה, שאירחה בבלומפילד את האלופה מכבי חיפה (0:2 לחיפה), הסתפקה במכירת 1,266 כרטיסים (כולל עשרות הזמנות) אשר הכניסו לקופת המועדון 36,509 שקלים.

 

מכבי תל אביב אירחה באותו מחזור את נצרת עילית (1:1) ובמסגרת חרם האוהדים המתמשך הצליחה למכור 304 כרטיסים בלבד (כולל הזמנוצת הנספרות במניין הכרטיסים). ההכנסות מהמשחק - 12,102 שקלים. בני סכנין, שאירחה את מ.ס אשדוד (1:2) מכרה 1,884 כרטיסים בהכנסה של 92,150 שקלים.

 

בהתאחדות לכדורגל נשמעה ביקורת נוקבת על היו"ר איצ'ה מנחם, אשר על פי הטענות העביר מיד לאחר המחזור נתונים מוטעים לגורמים שונים, על מנת לייפות את התמונה העגומה שעלתה ממכירות הכרטיסים. "איצ'ה רצה להראות שהוא עושה משהו, אבל הוא מסר נתונים שגויים", אמר בכיר בהתאחדות. "המספרים מבהילים. ככה אי אפשר להמשיך ולהחזיק את הכדורגל הישראלי. כולם מדברים על לשפר את הכדורגל, אבל הנתונים מראים צלילה מתמדת".


פורסם לראשונה 03/02/2005 00:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
בודד ביציע (צילום אילוסטרציה)
צילום: רויטרס
מומלצים