שתף קטע נבחר

בסכנין מקווים "לשים סוף להפסדים" מול מכבי פ"ת

במשחק שיפתח את המחזור ה-20 תתארח היום הקבוצה המדוברת של השבוע האחרון ב"אורווה". סכנין תופיע ללא שלושת המורחקים, פ"ת מחזירה את מגמאדוב, צמח ואודי להרכב

בבני סכנין מקוים להתאושש מהשבוע הקשה שעבר על הקבוצה בעקבות הארועים האלימים מצד האוהדים במשחק ההפסד 2:1 להפועל תל אביב בשבת האחרונה. במועדון ינסו לשכוח היום את פרשת הכאתו של השופט אסף קינן על ידי המקורב להנהלה שאהר חלאילה ולהתעסק בכדורגל, כאשר יתייצבו למשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה. 

 

המשימה של סכנין לעצור את רצף שני ההפסדים האחרונים (1:0 למכבי חיפה, ולהפועל תל אביב) לא תהיה קלה. הקפטן עבאס סואן ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים. כמו כן לא ישחקו הבלם ארנסט אטצ'י והקשר אלן מסודי שהורחקו בשבת האחרונה.


עבאס סואן בשבת. לא ישחק נגד מכבי פ"ת (צילום: ראובן שוורץ)

 

המגן הימני נידאל שלעטה צפוי לשוב להרכב לאחר שסיים עונש הרחקה. שלעטה אמר ל-ynet: "מה שמעניין אותנו עכשיו זה להשאיר את הכל מאחור. יש מי

 שיתעסק בעניינים האחרים ואנחנו צריכים לעשות את העבודה במגרש. אנחנו זקוקים לנקודות וחייבים לשים סוף לשני ההפסדים האחרונים. נשחק בלי שחקנים חשובים מאד לקבוצה וזה לא יהיה קל, אבל אני מקווה שמי שיבוא במקומם יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".  

 

החלוץ הניגרי אגויה אלומיידה, שהחמיץ את המשחק האחרון בגלל פציעה בקרסול, התאמן היום כרגיל אבל עדיין חש כאבים ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק.

 

הרכב משוער: מאיר כהן; נידאל שלעטה, דקל קינן, אבי דנן, בסאם גנאים; תומר אליהו, עבד רבאח, נידאל חוג'יראת, אחמד קסום; קליבר רודריגז, אגויה אלומיידה (קאלי סאני/חמודי כיאל).

 

"מנסים להוציא אותנו מהמדינה"

 

שיחת היום בקרב האוהדים וחברי ההנהלה היתה אתמול כמובן העונש שהקבוצה ספגה בעקבות ארועי קרית אליעזר. בסכנין הביעו תרעומת על כך שהקבוצה תצטרך למצוא מגרש במרחק של 120 קילומטרים מקרית אליעזר.

 

חבר ההנהלה נור גנטוס: "120 קילומטר זו השפלה עבור אוהדי בני סכנין ואנחנו נערער על זה. לפחות שיקבעו מרחק של 70 קילומטר כמו שעושים עם כל הקבוצות במקרים של משחקי רדיוס. עכשיו אנחנו צריכים להגיע עד באר שבע או לצאת מגבולות המדינה. הפגיעה הכלכלית בכיס שלנו קשה בנו קשה, כי אם לבן אדם יש דירה עם חמישה חדרים הוא יכול לוותר על חדר אחד, ואילו לנו יש רק אוהל. אבל נעבור את זה".

 

בסכנין בודקים את האפשרות לקיים את שני משחקי הרדיוס המרוחקים באצטדיונים בראשון לציון או אשדוד, מאחר שהמרחק בין חיפה לתל אביב, הרצליה או רמת גן אינו עומד בעונש שקבע בית הדין. הבדיחה שנפוצה היום בקרב האוהדים היתה: "רוצים להוציא אותנו מגבולות המדינה ושנשחק ברבת עמון או עזה".

 

פ"ת: הקרב על ה"אורוה" הסתיים בהצלחה

 

מכבי פתח-תקוה תארח את המשחק היום באיצטדיון העירוני "האורווה", מה שלא היה מובן מאליו עד אתמול בערב. הקבוצה הגיעה לאחר דיונים ממושכים להסכם עקרוני עם הפועל פתח תקוה בנוגע להמשך השימוש באיצטדיון. מנכ"ל הפועל אייל אברמוב והיו"ר ליאור שחר, נפגשו הבוקר, עם ראשי מכבי פתח תקוה, אבי לוזון ואיציק לוזון, וסיכמו עימם על השימוש במגרש עד תום העונה.

 

האירוח באצטדיון העירוני הוטל בספק עקב מכתבים שהועברו אליה, במהלך הימים האחרונים, מקבוצת הפועל פתח תקווה, ולפיהם לא יותר למכבי השימוש במגרש, בשל אי נשיאה בהוצאות אחזקת האצטדיון. יו"ר מכבי פתח תקווה, אבי לוזון, נפגש עם מנכ"ל הפועל, אייל אברמוב, וסיפר לו על חוות דעת שהוגשה למשטרת העיר ולפיה מדובר בסכסוך עסקי בלבד, שלא אמור לפסול את אירוח המשחק ב"אורווה", ושכוחות המשטרה יתייצבו כרגיל.

 

שלושה שינויים צפויים בהרכב הראשון של הקבוצה: הבלם מוראד מגמדוב יחזור להרכב לאחר הרחקה ועל חשבון מחליפו, תומר בן יוסף; הקשר סולי צמח יפתח במקום אדהם הדיה שאינו בכושר משחק מלא; והחלוץ כפיר אודי יעלה בהרכב הראשון במקום קובי רפואה.

 

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עמר, מוראד מגמדוב, שי בנאי, קובי גנון, סולי צמח, גל אלברמן, סטניסלב דוברובין, פרינס דאיה, עומר גולן, כפיר אודי.


פורסם לראשונה 03/02/2005 20:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר כהן
נידאל שלעטה. להשאיר את הכל מאחור
צילום: מאיר כהן
צילום: גיל נחושתן
אנגוי אלומיידה. פצוע
צילום: גיל נחושתן
מומלצים