שתף קטע נבחר

אלי דריקס: אנחנו מאכזבים את האוהדים

סגן נשיא מכבי תל אביב התייחס ליכולת הירודה של הקבוצה: "מקצועית, המצב רע. אנחנו לא יכולים לחשוב על הצמרת". ליאור ג'אן הושעה בעקבות דברי הביקורת של אביו

במכבי תל אביב חוששים כי בעקבות ההפסד אתמול למ.ס אשדוד (2:0) ייגרם לקבוצה נזק של מאות אלפי שקלים, כאשר אוהדי הקבוצה יישארו בבית במשחק הקרוב מול האלופה, מכבי חיפה.

 

במכבי בנו על ניצחון שני ברציפות שיחזיר את האוהדים וימלא את האצטדיון, אולם נראה כי אחרי ההפסד אמש, רבים מהאוהדים ימשיכו לראות את המשחקים ב"שלם וצפה". בנוסף, מספר אוהדים שרכשו כרטיסי מנוי, מעדיפים שלא להגיע לאצטדיון.

 

שחקני מכבי תל אביב יחזרו להתאמן מחר ללא שחקני הנבחרת, שיערכו אימון באצטדיון רמת גן לקראת המשחק מול קרואטיה. אחד השחקנים אמר היום: "המשחק מול חיפה מסוכן מאוד עבורנו ויכול לדרדר אותנו למקומות ששנים רבות לא היינו בהם".

 

סגן נשיא מכבי תל אביב, אלי דריקס: "מקצועית, ברור לנו שהמצב רע. אנחנו רוצים להצליח וזה לא הולך. אנחנו מאכזבים את הקהל שלנו ואת עצמנו. אנחנו כרגע לא יכולים לחשוב על מיקום בצמרת, אלא אך ורק איך אנחנו חוזרים לשחק כפי שאנחנו יודעים".

 

בקבוצה החליטו להשעות מפעילות את הבלם ליאור ג'אן, בעקבות דברי הביקורת שהשמיע אביו של השחקן לגבי אי-שיתופו בקבוצה הבוגרת, לאחר ההפסד לאשדוד בשבת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים