שתף קטע נבחר

כתובות נאצה: "טיפלנו ברבין, נטפל גם בשרון"

השטח מתחמם: כתובות גרפיטי, המאיימות ברצח ראש הממשלה, התגלו בתל-אביב וברעננה. המשטרה פתחה בחקירה

על רקע הפסגה בשארם שנערכת היום (ג') ותוכנית ההתנתקות, מספר כתובות נאצה התגלו הלילה ואתמול נגד ראש הממשלה, אריאל שרון, בתל אביב וברעננה.

 

בצומת רעננה התגלתה הלילה הכתובת "רצחנו את רבין, נרצח גם את שרון". שוטרי משטרת כפר סבא הוזעקו לצומת רעננה צפון על ידי אזרחים שהבחינו בכתובת הנאצה שרוססה בתחנת אוטובוס בצומת. למקום הוזעקו שוטרי הזיהוי הפלילי אשר תיעדו את הכתובת וצילמו אותה. השוטרים ערכו סריקות באזור וניסו לאסוף ממצאים על כותבי כתובת הנאצה. עד כה לא נעצרו חשודים.

 

"בכיתוב אין רק פגיעה אישית בשרון אלא יש איום והסתה לרצח, במקרה הזה של ראש הממשלה על רקע מדיניותו", אמר גורם במשטרה.

 

הכתובת התגלתה בצומת רעננה צפון, כמה מאות מטרים מהמקום שבו נערכה ב-1995 הפגנת הימין המפורסמת כנגד ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, בהשתתפות בכירים בליכוד, ביניהם בינימין נתניהו. במהלך ההפגנה נישא ארון מתים עטוף בשחור ועליו נרשם שמו של רבין. 

 

כתובות נאצה נוספות בגנות שרון התגלו הבוקר בצומת הרחובות מרמורק וביל"ו, ובצומת הרחובות עמינדב ויגאל אלון. בגרפיטי שרוסס נכתב: "טיפלנו ברבין, נטפל גם בשרון".

 

אתמול רוססה כתובת נאצה על קירות המשכן לאמנויות הבמה בתל-אביב, בה נכתב "רבין מחכה לשרון". כמו כן נמצאה כתובת גרפיטי על בניין בית סוקולוב ברחוב קפלן בעיר בה נכתב – "לחסל את שרון הבוגד". משטרת מרחב ירקון פתחה בחקירה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: להב הלוי
הכתובת במשכן לאמנויות הבמה בתל-אביב
צילום: להב הלוי
מומלצים