שתף קטע נבחר

קארל מאלון יודיע רשמית: "אני פורש"

אחד מגדולי שחקני ה-NBA בכל הזמנים ויתר על הרעיון להצטרף לסן אנטוניו, ופורש ממשחק פעיל אחרי קריירה בת 19 שנים, ללא תואר אליפות. גם רג'י מילר אישר: אפרוש בסוף העונה

אחרי 19 עונות, 1,476 משחקים, 36,928 נקודות, שני תוארי MVP עונתיים ו-0 טבעות אליפות, יודיע מחר (א') קארל מאלון באופן רשמי על פרישה ממשחק פעיל.

 

כוכב ה-NBA בן ה-41, המכונה 'הדוור', לא פתח את העונה הנוכחית לאחר שבעונה הקודמת, בה שיחק במדי לוס אנג'לס לייקרס, החמיץ משחקים רבים עקב פציעות. מאלון שקל בעונה האחרונה לחזור ללייקרס, או לעבור לסן אנטוניו ספרס, אך בסופו של דבר החליט לתלות את הנעליים.

 

למעט עונת 2003/04 בלוס אנג'לס, שיחק מאלון בכל הקריירה שלו ביוטה ג'אז, לצידו של ג'ון סטוקטון. השניים הוליכו את הג'אז פעמיים לגמר ה-NBA, אך בעידן מייקל ג'ורדן זו הייתה המדרגה הגבוהה ביותר אליה יכלה יוטה להגיע. מאמנו ביוטה, ג'רי סלואן, אמר היום: "הייתה לו קריירה נפלאה. הוא תמיד עשה הכל כדי לנצח, ופעמים רבות שיחק למרות שלא היה כשיר".

 

מי שאולי נושם לרווחה הוא כוכב העבר קארים עבדול-ג'באר, שישמור על המקום הראשון בטבלת הקלעים בכל הזמנים. למאלון חסרו 1,459 נקודות בלבד כדי לעקוף את עבדול-ג'באר. בנוסף למקום השני בטבלת קלעי כל הזמנים, נמצא מאלון שני בטבלת דקות משחק (54,852), שלישי בכמות המשחקים ושישי בריבאונדים (14,968).

 

בחודשים האחרונים התעמת מאלון באופן פומבי עם קובי בראיינט, לאחר שהאחרון אמר כי חוסר ההחלטיות של מאלון לגבי השאלה האם הוא חוזר או לאו, פוגע בקבוצה.

 

גם כוכב אינדיאנה פייסרס ב-18 השנים האחרונות, רג'י מילר, אישר הלילה רשמית כי בכוונתו לפרוש בתום העונה הנוכחית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
קארל מאלון וג'ון סטוקטון. הצמד הוותיק ביותר בליגה
צילום: איי פי
צילום: איי פי
מאלון עם קובי בראיינט. חברים קצת פחות טובים
צילום: איי פי
מומלצים