שתף קטע נבחר

מכללות: ליעד סואץ בתפקיד גור שלף

הפורוורדית הישראלית של וילאנובה לא פתחה בהרכב קבוצתה, אולם המסירה שלה מהחוץ 5 שניות לסיום, הביאה לסל ניצחון על מערב וירג'יניה 51:52. חוץ מזה, רשה סואץ 15 נק' ו-10 ריב'

מאמן קבוצת הנשים של אוניברסיטת וילאנובה, הארי פרטה, החליט לעשות ניסוי ולהושיב את הכוכבת הישראלית שלו, ליעד סואץ, בפתיחת משחק החוץ של ה'וויילדקאטס' מול מערב וירג'יניה. בסופו של המשחק, נראה כי הניסוי עבד עבור פרטה. אם לא די בכך שסואץ סיימה את המשחק עם דאבל-דאבל מרשים של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, הרי שהפורוורדית מאבן יהודה ניצחה עבורו את המשחק - גור שלף סטייל.

 

זה נראה רע מבחינת האורחות, כשהשעון הורה - חמש שניות לסיום המשחק. שחקניות מערב וירג'יניה היו בעיצומו של מומנטום לאחר שרצו ל-4:12 בדקות האחרונות בדרך ליתרון 50:51. המארחות אף ניצלו היטב את העבירות שנותרו להם ואילצו את פרטה לקחת פסק זמן חמש שניות לסיום המשחק.

 

סואץ, שקלעה את שתי הנקודות האחרונות של וילאנובה בריבאונד התקפה, נשלחה דווקא להוציא את כדור החוץ והיא עשתה זאת מצוין בכיוונה של קייט דזרט-מאגר, שעלתה לקליעת סיבוב מוצלחת שקבעה ניצחון מספר 14 העונה ל'וויילדקאטס'. ג'קי אדמצ'יק הובילה את הקבוצה עם 16 נקודות, כסואץ כאמור מיד אחריה עם 15 נק' (2 מ-5 לשתי נקודות, 3 מ-4 לשלוש), 10 ריבאונדים, 2 חסימות ו-2 אסיסטים והכל ב-30 דקות משחק.

 


איציק אוחנון. 15 נקודות ב-24 דקות (איי.פי)

 

כמו סואץ, גם איציק אוחנון ידע משחק טוב כמחליף בשורות אוניברסיטת סנט לואיס וקלע 15 נקודות ב-24 דקות, לפני שיצא בחמש עבירות. זה לא עזר ל'ביליקנס' לנצח בבית את שארלוט, שסיימה עם ניצחון אחרי הארכה 78:83. לפני שאולץ לצאת מהמשחק, קלע אוחנון 7 מ-11 ניסיונותיו מהשדה ורשם גם ריבאונד, חטיפה ו-4 אסיסטים. אנתוני דרג'אג' הוביל את סנט לואיס עם 17 נקודות. קרטיס ווית'רס הדהים עם 39 נקודות ו-14 ריבאונדים לשארלוט.

 

מושון יעקוסי ומכללת פורדהאם הקטנה מניו יורק, הפתיעו בבית את מסצ'וסטס, כשגברו עליה 56:69. הסנטר הישראלי שפתח בהרכב שיחק 14 דקות בלבד, לפני שנקלע לבעיית עבירות, אולם כל עוד נותר על המגרש היה דומיננטי ביותר וסיים עם 9 נקודות (4 מ-6 מהשדה) ו-6 ריבאונדים. בראיינט דאנסטון שהוביל את ה'ראמס' עם 18 נקודות סחף אותם לניצחון ביתי חמישי ברציפות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
סואץ. דאבל-דאבל מרשים
צילום: איי פי
צילום: איי פי
מושון יעקוסי. ניצח את מסצ'וסטס
צילום: איי פי
מומלצים