שתף קטע נבחר

NBA: וובר הפסיד לסקרמנטו בשנייה האחרונה

הלוזר הגדול של הליגה החטיא בשנייה האחרונה מול קבוצתו לשעבר, סקרמנטו ניצחה 99:101. ניצחון דרמטי לפיניקס בדאלאס, ממפיס הפתיעה את הספרס

הלוזר הנצחי של ה-NBA עשה את זה הלילה שוב. כריס וובר, שבאמצע השבוע שעבר הועבר בטרייד ענק מסקרמנטו לפילדלפיה, שוב החמיץ זריקה קריטית. הפעם, זה קרה במדי הסיקסרז מול סקרמנטו. שניות לסיום המשחק, במצב של 99:101 לסקרמנטו, השתלט וובר על הריבאונד לאחר החטאת עונשין של אייברסון, החטיא ופספס הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה.

 

כל מה שנשאר בוודאי לאוהדי הקינגס זה לגחך בהנאה. וובר אמנם סיים את המשחק עם דאבל דאבל - 16 נק' ו-11 ריב', אך ברגעי האמת הוא שוב קרס. אלן אייברסון הצטיין בפילדלפיה עם 27 נק' ולא פחות מ-14 אסיסטים, אך אם וובר לא יתחיל להגיע לרגעי האמת, האסיסטים של אייברסון לא יעזרו.

 

מייק ביבי היה האיש של סקרמנטו במשחק, עם 19 נק' ו-8 אס'. קורליס וויליאמסון, שעבר במסגרת הטרייד לסקרמנטו, שיחק נהדר וסיים את המשחק עם 17 נק'. קטינו מובלי, שקלע גם הוא 17 לקינגס, דייק פעמיים מקו העונשין, שש שניות לסיום המשחק.


מובלי חוגג את ניצחון סקרמנטו על פילדלפיה (צילום: רויטרס) 

 

מריון חסם את נוביצקי בשנייה האחרונה

 

משחק דרמטי נוסף שוחק הלילה בדאלאס, שם גברו הסאנס 123:124 על המאבריקס. 1:46 דקות לסיום זה נראה כמו ניצחון של דאלאס, שהוליכו ב-6 נק' הפרש. הסאנס גילו הרבה אופי, לא נשברו, ורצו ל-0:7, כולל זריקת ניתור מוצלחת של ג'ו ג'ונסון, ארבע שניות לפני הסיום.

 

אז הגיע הרגע הגדול של שון מריון. הפורוורד הקפיצי של פיניקס חסם את ניסיון הזריקה של דירק נוביצקי, בשנייה האחרונה של המשחק. שחקני ומאמני דאלאס טענו כי מריון עשה עבירה, אך השופטים אישרו את החסימה, ושחקני פיניקס ירדו מאושרים לחדרי ההלבשה.

 

אמרה סטודמאייר הוליך את קלעי דאלאס עם 33 נק' ו-10 ריב'. קוונטין ריצ'רדסון הוסיף 26 ושון מריון בלט עם 25 נק' ו-13 ריב'. ג'ייסון טרי קלע 27 לדאלאס, נוביצקי הוסיף 26 ו-16 ריב'.

 

ממפיס הפתיעה בחוץ את סן אנטוניו

 

הגריזליס הפתיעו הלילה את הקבוצה הטובה בליגה מסן אנטוניו, כשניצחו אותם 82:84. היה זה ההפסד השני בלבד של הספרס ב-26 משחקי הבית האחרונים. שלשה קריטית של עמנואל ג'ינובילי צימקה ל-82:83, שש שניות לסיום המשחק. כעבור שתי שניות דייק בריאן קרדינל רק פעם אחת מקו העונשין, שון באטייה חטף את הכדור והגריזליס רשמו ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים. הספרס שברו שיא שלילי, כשאיבדו לא פחות מ-24 כדורים במשחק. לורנזן רייט סיים כקלע המצטיין של ממפיס עם 19 נק'. טים דאנקן בלט בספרס עם 27 נק' ו-19 ריב'.

 

וייד השכיח את חסרונו של שאק

 

גם חסרונו של שאקיל אוניל שנפצע בברכו מול שיקגו ביום שני, לא עצר הערב (שבת) את מיאמי היט (מאזן 16-41) שניצחה באורלנדו 98:101. דוויין ווייד (25 נקודות) ואדי ג'ונס (15 נק', 6 ריבאונדים) מילאו את החלל של אוניל.

 

המשחק, שהיה צמוד לכל אורכו, סיפק מותחן של ממש בסיום לאחר שהידו טורקוגלו קלע שלשה מדהימה מ-8 מטרים וצימק את התוצאה ל-99:98, 10 שניות לסיום.

 אוהדי אורלנדו קיוו למהפך בשניות הסיום, אבל רוסל בוטלר הבטיח למיאמי, בעלת המאזן הטוב ביותר במזרח, את הניצחון כשדייק פעמיים מהקו, שלוש שניות לסיום.

 

 תוצאות נוספות הלילה: ניו יורק ניקס - אינדיאנה פייסרס 79:90; שארלוט - שיקגו 94:90. 


פורסם לראשונה 26/02/2005 23:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
כריס וובר, הלילה בסקרמנטו
צילום: איי פי
מומלצים