שתף קטע נבחר

NBA: אלונזו מורנינג חתם במיאמי

בפעם השלישית בקריירה חוזר הסנטר הותיק לקבוצה בה שיחק שמונה עונות. צפוי לשחק כבר ביום חמישי מול ניו ג'רזי, שבשורותיה פתח את העונה

בפעם השלישית בקריירה חוזר הסנטר אלונזו מורנינג לשחק במדי מובילת המזרח, מיאמי היט. מורנינג, ששיחק שמונה עונות במיאמי, חתם היום (ג') בקבוצה וצפוי לשחק כבר ביום חמישי מול ניו ג'רזי נטס, במדיה התחיל את העונה. לאחר שמונה עשר משחקים במדי הנטס (10.4 נק', 7.1 ריב' ) עבר מורנינג לשורות טורונטו ראפטורס במסגרת הטרייד בו עשה וינס קארטר את הדרך ההפוכה. הסנטר הותיק (35) לא השתלב בקבוצה הקנדית וחזרתו למיאמי הייתה רק שאלה של זמן.

 


מורנינג חוזר הבייתה. צילום: איי.פי

 

מורנינג צפוי להשתכר 325 אלף דולר עד לסיום העונה ומעניין יהייה לראות את שיתוף הפעולה בינו לבין האיש הגדול של מיאמי, שאקיל אוניל. בכדי לפנות מקום תחת תקרת השכר לשחקן שהשתתף שבע פעמים במשחקי האול-סטאר, שיחררה מיאמי את הפורוורד ווסלי פרסון ששיחק רק 27 דקות מאז חודש דצמבר. מובילת המזרח (16-42) רכשה השבוע גם את הגארד סטיב סמית, שהגיע מהשארלוט הורנטס. 

 

מורנינג הגיע למיאמי בטרייד עם שארלוט בעונת 95-96 וזכה לחוזה של 105 מיליון דולר לשבע עונות. במהלך הקריירה שלו במיאמי פרש מורנינג וחזר לשחק פעמיים בשל מחלת כליות ממנה סבל אשר חייבה אותו לעבור ניתוח. לסנטר הדומיננטי ממוצעי קריירה של 19.8 נקודות ו-9.6 ריבאונדים למשחק, אולם הוא מעולם לא הצליח להוביל את ההיט להישגים. אולי הפעם, עם שאקיל לצידו, יזכה מורנינג בטבעת האליפות הנחשקת. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
יקבל עזרה מתחת לסל. אוניל
צילום: איי פי
מומלצים